Recenze (33)
DogMan (2023)
Dobře zpracovane, proste dobry film!! ♥️
Hlas lásky (2020)
Je to pekny pribeh, ale na roli Celine Dion bych dala jinou herecku, tahle vypada spis jak Zpevacka Cher…
Lidská stonožka 2 (2011)
Vetsi nechutarnu sem nevidela.. fuj 🤮🤮🤢 ale dalo se na to koukat
Meandr (2020)
Nebylo to spatne… ale stale nevim o co slo… Zda o zkousku nebo co… dej a konec sem nepochopila
Saw X (2023)
Naprostá pecka, John Kramer proste opet nezklamal. A na konci detektiv … no musi byt pokracovani. Fakt vsechny dily se povedli. Tohle bylo fakt skvělý.🌹🥰❤️
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Nahodou tak spatny film to nebyl. Rada sem se podivala.
Stůl č. 21 (2013)
Tak tohle je absolutni pecka film… 😀*****
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Nejlepsi dil
Bastardi: Reparát (2023)
Me se film libil… konec sem moc nepochopila ale jinak dobry ☺️davam ****
John Q. (2002)
Cely film sem probrecela… 😣😣