Recenze (357)
Můj ďábelský milenec (1987)
Diky HDTGM za tenhle osmdesatkovy klenot.
Casablanca (1942)
Here's looking at you kid.
Harley Quinn - Til Death Do Us Part (2019) (epizoda)
Tohle neni typicky DC animak, spise jeho ujety bratranec. Vytvarne kreativnejsi, vtipnejsi a hlavne drsnejsi. Vlastne jsou to jatka. Paradno pilot.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Takhle se dela rozpohybovany comics!
Constantine: City of Demons (2018) (seriál)
Takrka dokonaly Constantine - temny, necenzurovany a jeste k tomu namluveny Mattem Ryanem. Najdete si verzi sestrihanou do jednoho filmu.
Příliš mladý aby zemřel (1986)
HDTGM. Kolosalni sracka osmdesatkovych rozmeru. Gene Simmons by mel byt pristi Joker.
Body Rock (1984)
HDTGM. Tenhle film je prototypicka a tim padem perfektni osmdesatkova sracka. Svizny a spravne kycovity/doslovny soundtrack, priserny scenar, montaze a pochopitelne taky prkenne herecke vykony. Lorenzo Lamas je v hlavni roli hrozne srandovni a cely jeho dejovy oblouk zcela postrada smyslu, nicmene Body Rock slape a k osmdesatkovemu lolu pridava i misty hodne slusne tanecni sceny.
Coco (2017)
Pixar je zpet. Nadherna animace, skvele 3D a samozrejme humor i emoce, to vse ve sluzbach pevne vystaveneho a zcela zabavneho pribehu. Aj slzicka ukapla.
Kapitán Bombarďák ve filmu (2017)
Cert vem kabelovkovou animaci. Fantazie vyhulena na jedenactku pro male i velke, respektive naopak. Tra la laaaaaaaa!
Jasnozřivý (1989)
HDTGM. Pani, co jsem to prave dokoukal? Predstavte si zcela uhozeny mix Ghostbusters a cehokoli s mladym Jimem Carreym a dostanete Second Sight. Jen je to cele samozrejme o tri filamrske tridy horsi. Odpad nebo plny pocet, jinak to nejde. Skvela a zabavna sracka.