Recenze (184)
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
uff, toto bol odost zle, nebyt vtipov toho retarta tak davam * Využiť taketo herecké osadenie do tohoto počinu je plytvanie ako penazí tak hereckého talentu.
SAS: Strategie přežití (2003) (seriál)
Skvelý dokumentarny mini serial, ku koncu trosku nudnejsi ale velmi zaujmavy a dobre zpracovany.
Bokunči (2003)
Paráda, uplne skvelé vyobrazenie chudoby na malom ostrove. Veľa point filmu z neho robí naozaj kvalitnú vec.
Inujaša - Season 1 (2000) (série)
Nebol som schopny to dopozerat cele, mozno sa k tomu este vratim. Do cca 80 dielu to bavi, potom je to stale to iste dookola.
Wanted (2008)
Zábavné, čakal som od toho podstatne menej. Ale ako vacsina modernejsích filmov, založené na efektoch dej podpriemer.
Higaši no Eden (2009) (seriál)
Skvelá animácia, na prvý pohľad to vypadá krásne. Zo začiatku dokonca aj mysteriózne a baví to. Ale skonči to tak ako keby to ani nezačalo. Hlavný hrdina ak sa tomu tak dá povedať má "Zázračný" telefón čo vám splní každé želanie, zo začiatku to vypadá že si užijeme spústu zaujmavých momentov spojených z neobyčajnými želaniami. Nuž ano aj nie. Dalo sa z toho vyťažiť niečo velkolepé ale nestalo sa. Chcelo by to tak +11 epizod a trocha zamotanejší a zložitejší príbeh. Tak či onak, nieje to úplna strata času ale viac ako 3 dat nemozem.
Crows Zero (2007)
Dobrá hudba. Ale skôr by som to ocenil ako anime, v hranej podobe mi to prišlo až absurdné.
Králové ro(c)ku (2006)
Fakt som sa bavil... skvele songy
Star Trek (2009)
Dost slabé , ako trekie som celkom sklamaný . Najlepsie na celom filme bolo asi to ze sa tam objavil Leonard Nimoy...
FLCL - Season 1 (2000) (série)
WTF ? Tak to je jedine co mi behalo po rozume po zhliadnutí všetkych 6 dielov. Celé to navodí veľmi divnú atmosféru a musim povedat že je to fakt unikat, nieco zvlastne. Animacia - super Hudba - super Dej - ??? Toto určite nesadne každému...