Recenze (715)
Po čem ženy touží (2000)
Komédia ktorá je zaujímavá prvých 45 minút čo je na viac ako 120 minutový film dosť málo...
Paranormal Activity (2007)
Celý film bol strašne nudný, len posledných ani nie 5 minút stáli za to...ale aj tak som ten koniec niako nepochopil...
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Je to smutné ale je to tak... Akcia nadupaná na 200 percent, ale čo stoho keď po chvíli začnete chápať, že všetky tie krásne efekty začínajú nudiť a že zo všetkého toho výjdete akurát tak ohurený bojovými scénami, ale absolutňe nezasiahnutý príbehom a už vôbec nie niakymi emóciami. A celkovo Samuel Witwicky je , ako ľudský červ vykrikujúci "Bamblbííí" :-)
Rec 2 (2009)
Presne tak, dvojka začína tam kde jednotka končí, učinkujú vnej iné postavy, ktoré na celú zaležitosť pozerajú zase svojimi očami. Určite je drsnejšia, menej horrorová viac akčná a čo je bohužiaľ na škodu aj viac sci-fi...
A.I. Umělá inteligence (2001)
Naozaj silné...
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Čelkom svižný film avšak pochovaný blbým happyendom, ktorý sa už dnes moc nenosí.
Muka (2008)
no mňa tá konečna pointa celkom prekvapila aj keď úplny záver zase naopak totálne zmiatol... Ale celkovo dobrý thriller zo sympatickým hlavným hrdinom, ktorý vie hrať a elegantnou trojicou záporákov...
Přepadení v Pacifiku (1992)
Klasika, ktorú som však videl chtiac nehctiac toľko krát, že už nemôžem ani cítitť uhladeného námorného kuchára z opľutou polievkou. Za svojich časov to bol film, ktorý som si nenechal újsť a rád som si pozrel Seagalové bojové umenie a "rockujúceho" Tommy Lee Jonesa, ale keď sa tento film stal hlavným filmom TV Markíza a opakovali ho v intervaloch 2-3 mesiacov, zanevrel som na tieto sobotné večery a radšej som ich strávil iným spôsobom...Veď všetkého veľa škody!
Eloise v hotelu Plaza (2003) (TV film)
Prvých 5 minút pozerateľne, potom však neskutočne otravné, trápne, nudné a zase nudné trápne a otravné...
Truman Show (1998)
Veľmi podarený film zo skvelou a mrazivou pointou...Čo ak život ktorý žijeme...nieje náš!