Recenze (715)
Divoké kočky (2000)
Prvotriedna limonáda s nie moc peknou hlavnou protagonistkou a z pritepleným hl.hrdinom.
Eso (1994) (pořad)
Pre mňa prvá Hitparáda... Eso...Pergnerová...trápne pozadie...proste klasika...
Do útoku (1987)
Slabé, unudené a hlúpe.
Farma (2011) (pořad)
WHACK!!! super komentár...bohužiaľ trefné :-(
Kameňák 2 (2004)
Suchý film a veľmi hlúpy a však občas prekvapivo zábavný.
96 hodin (2008)
Akčný film od A po Z. Strhujúca akcia, výborná réžia, a najväčšie prekvapenie je postarší Liam Neeson v úlohe otca ktorý si neberie servítky a nekompromisne cieli k svojmu cieľu.
Motel smrti 2 (2008)
Toto pokračovanie nepadlo na úrodnú pôdu. Ujačaný a naťahovaný film...
Předtucha (2007)
Dej ktorý sa vyvíjal správnym smerom z nápadom jak lusk sa pred koncom a hlavne na konci zmenil na romantickú DEJOPRDKU...ktorú sme už všetci videli...škoda...Viete zdalo sa mi , ako keby niekto stratil tu správnu myšlienku a radšej dal ruky preč. Ten koniec je ako z iného filmu :-(
Hra (1997)
Snímok výnimočný svojim obsahom, uveriteľný v rámci hereckých výkonov a strhujúci vďaka zvratom, zo zrozumiteľným aj keď trošku prehnaným koncom.
Nebezpečná zásilka (1998)
Jedna stých komédii, kedy Vás to baví a baví a čas ide a ide...je to krátke, štýlové...pekná komédia