Recenze (148)
Čarodějův učeň (2010)
Podprůměrný "rádoby potterovský" film se stejně podprůměrným dějem. V tomto případě to nezachránil ani N. Cage.2*
Zlatíčko (2004)
Film o klasickém tématu podané zvláštní a ne tak otřelým způsobem.4*
Sbal prachy a vypadni (1998)
Velký debut Guy Ritchieho, který okamžitě slavil úspěch. K dokonalosti však tento typ žánru dovedl až o pár let později ve snímku Podfuck.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Po shlédnutí celé série SW musím konstatovat, že si nevzpomínám na jinou vícedílnou minisérii, která by si udržela tak vysokou kvalitu.5*
Legenda o zlaté perle (1987)
Na tomto snímku jsem vyrůstal a nemohl jsem se ho nabažit...pro mě první záchvěvy bojového umění....
Počátek (2010)
Dlouho jsem váhal mezi čtyřmi a pěti hvězdami. Zajímavá myšlenka, skvělé dialogy a skvělé herecké výkony. Na druhou stranu prvky vypůjčené z Matrixu, "klasická" zápletka s rodinou (manželkou) atd. Pro diváka nevrtajícího se v ději a nehledajícího chyby bravurní kousek. Díky bohu i pro mne je celkový dojem vyšší než nalezené chyby a novátorství se Ch. Nolanovi nedá upřít. Za mne 5*.
Zelená zóna (2010)
Jedno velké zklamání - málo akce, ohraná zápletka a žádné novátorství. Vcelku průměrný film, který ani neurazí, ale bohužel ani nenadchne. Max 3*.
2Bobule (2009)
Velké, ale opravdu velké zklamání...když se jednička jakžtakž povede, proč to nezazdít dvojkou, že ano!! Stupidní dialogy, ještě stupidnější příběh, zkrátka tohle se fakt nepovedlo....další ostuda české kinematografie. 1*
Kick-Ass (2010)
Naprosto se ztotožňuji s komentářem Civala, který vystihl podstatu a smysl tohoto poněkud zvláštního snímku.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Zajímavě natočené, zajímavá myšlenka. Jim Carrey tímto výkonem dokazuje, že není jen hercem jednoho žánru. Za mě 4*