Recenze (148)
Jak vycvičit draka (2010)
I když jsem film neměl umocněný 3D efektem ani "obyčejným" kinem...tohle se prostě povedlo! 4*
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Tuhle pohádku mám hrozně rád, skvělá animace, skvělý vypravěči...oproti knižnímu zpracování tomu něco chybí, ale i tak 5*
Arsénova jedenáctka (2007)
Skvěle udělaný dokument o klubu, kterému fandím.
Casino (1995)
Jediný co by se snad dalo vytknout, je zbytečná délka a lehká "roztahanost" filmu oproti Mafiánům. I přesto skvělý příběh, výborné obsazení a perfektní výběr hudby. 5*
Prorok (2009)
Poslední dobou mi přišlo, že francouzská kinematografie je spíše na úpadku než na vzestupu. Naštěstí filmy jako jsou Veřejný nepřítel č. 1 a Prorok dokazují, že Francouzi dobrý celovečerák natočit umí. Zasloužené 4*.
Samec (2009)
Klasické ohrané téma vyšperkované jen větším množství sexu a odvážnějších záběrů. Nic nového, nic převratného... 2*.
Iron Man 2 (2010)
Akce, vtipné dialogy, spád filmu a především charismem překypující Downey Jr. dělají z toho snímku nadprůměrnou adaptaci marvelovského komixu. 4*
Velký útěk (1963)
Jestli máte rádi starší snímky jako je Podraz, Frajer Luke atd..., tak si s čistým svědomím můžete mezi ně připsat "meisterstück" jménem Velký útěk. 5*
Max Payne (2008)
Nikdo netvrdí, že to musí být dokonalá adaptace počítačové hry, ale tohle je fakt s smíchu. Dvě hvězdy jen proto, že tam hrál Walhberg.
Lítám v tom (2009)
Nenáročná komedie, která na vás nijak netlačí, ale pomalinku vás pohlcuje....a hlavně je ze života. 4*