Recenze (760)
Speed Racer (2008)
Zběsilá jízda se skvělou stylizací a hudbou. Z těch barev ale oči přecházely...
Cindy (1984)
Hloupoučké a naivní, ale zamáčkl jsem nostalgickou slzu. A Bonnie Bianco jako zpěvačka byla opravdu skvělá.
Resident Evil: Rozklad (2008)
Pro mě je u tohoto filmu nejproblematičtější rozhodnutí natočit ho v cgi - pro mě chybí tomu přirozený rozměr. Když toto ponechám stranou, zbývá celkem slušné zombi béčko, které oplývá všemi klady i zápory tohoto (sub)žánru.
V moci ďábla (2005)
Sice to není film, který by se mi vryl do paměti, ale v rámci žánru určitě nadprůměr - skvělá filmařina, hudba, herci. Abych to nepovažoval za filmovou jednohubku, chybělo mi v tom něco hlubšího.
Stmívání (2008)
Otrocky převedená dějová linie z knihy na plátno; chybí tomu ale nutná korekce. Dovedu si představit část populace, která si z toho bude trhat rodidla, já si ale raději příště znovu přečtu knížku.
Andělé a démoni (2009)
Určitě lepší než Šifra. Škoda jen, že zápletka a konspirace, která byla v knížce uvěřitelná a fascinující, na plátně až tak moc nefunguje.
Bruno (2009)
Některé scény jsem musel několikrát předžvýkat, než jsem je skousnoul, ale v každém případě klobouk dolů před tím, co je Cohen schopen udělat pro srandu.
Ledové ostří 2 (2006)
Kýčovité a neobjevné, ale pokud nečekáte víc, než nabízí tiráž na DVD, můžete se pobavit.
Prázdniny pana Beana (2007)
Zoufale nevtipné, místy trapné. Pousmál jsem se jen u scén, které byly několikrát omleté v jeho legendárních scénkách. Panu Beanovi prostě dlouhá stopáž nesvědčí.
2012 (2009)
K čertu s dějem - něco hlubokomyslného a propracovaného by od Emmericha asi těžko někdo čekal. Co na tom, že film je plný klišé, odhadnutelný a šablonovitý. Jsou to prostě orgie pro oči a uši - to jsem očekával, a to jsem dostal. Marně ale přemýšlím, s čím větším přijde Emmerich příště; že by zkáza galaxie?