Recenze (862)
6 underground: Tajné operace (2019)
Sakra. Kde se stala chyba. Otec Skály,filmových Transformerů apod. akčních spektáklů upadá, nebo možná již upadl na samé dno. Akce nezábavná a totálně nepřehledná. Postavy postrádají charakter a sympatickej je trochu akorát Reynolds. Obsah netřeba komentovat. Mám ujetý popcornovky rád ale tady to byla křeč jak vyšitá.
V zajetí démonů (2013)
Člověk by si řekl, že to bude další lekačka s předvídatelnými temnými zákoutími a podobnými hororovými motivy. V jisté míře tomu tak je, jenže Conjuring jde možná trochu dál. Má svoji atmosféru umocněnou o to, že nějakým způsobem vychází z nějaké skutečné zápletky. To je možná ten důvod, který dává tak trochu vážnou notu celému filmu. Dalším důvodem, proč dám čtyři hvězdy je stupňující tempo, který film má. Samotný závěr už pak vyloženě stojíte na špičkách a okusujete všechno co je při ruce. Dlouho jsem projekci odkládal, protože horor jako žánr moc nemusím, ale tohle si o zhlédnutí říkalo a musím říct, že za mě fakt dobrý….
Ex Machina (2014)
Konec filmu byl sice trošku překvapivý i když jen trošku. Za to charaktery byly jednak předvídatelné a za druhé dost nesympatické, takže ten konec není tak velký, jak by mohl být. Na druhou stranu velmi příjemné překvapení jako celek….
Purpurový vrch (2015)
Průměrná duchařina. Na druhou stranu jsem celou dobu opravdu čekal, jak to dopadne a co se bude dít. Takže vyloženě propadák či nuda to není. Ovšem nějaká extra věc to taky není….
Max Steel (2016)
Tak trochu o ničem. Podobných filmů s podobnou tématikou už je celkem ranec a je potřeba bejt aspoň něčím zajímavý. Tady bohužel ve finále není nic, co by tohle splňovalo. Nuda kam se podíváš…
Le Mans '66 (2019)
Neskutečnej biják. Nabušená hlavní dvojice, a hlavně Bale, který opět exceluje. Hutná dávka adrenalinu hlavně když se nastartuje auto naprosto srší z plátna, a hlavně z reproduktorů. Za mě po dlouhé době film, kterému neváhám dát plnej počet bodů. Už teď se těším na blučko…
Ledové království II (2019)
První díl byl v průměru, který tam poslal víceméně příběh a další vadou na kráse byl až přehnaný hype který film doprovázel. Prostě se dělalo z ničeho něco, co vlastně není. Od tohoto dílu uteklo dlouhých 6 let, než vzniknulo tohle pokračování. Všechny malé princezny na celém světě tak měli nakrmit opět studio Disney a výrobce šatů a patřičného merche aby jejich děti mohli studovat a vozit si prdele v naleštěných bouracích. Povedlo se. Budiž jim to přáno pač se dvojka povedla o kilometr více než první díl. Je tu příběh, který je sice děravý jak cedník, pár příběhových přešlapů ale jinak se mi to líbilo. No a dětem? To snad asi nemusím ani psát kolik dárku bude s touto tématikou 😊
Alita: Bojový Anděl (2019)
Povedené scífko. Děj odsejpá, efekty jsou v pohodě. Vlastně není pomalu co vytýkat. Doufám, tak trochu, že vznikne pokračování. Zanechalo to ve mně dojem neúplnosti takže je to takový spíš 3 a půl než 4 hvězdy…
Tmavomodrý svět (2001)
Na podruhé se mi to líbilo krapet více než při právní projekci, ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že hlavní příběh mohl mít trochu vyspělejší zápletku ale budiž. Kromě příběhu tu asi toho nelze moc vytknout. Technicky fantastické, herci v pohodě, a i nějaká ta emoce tu je, a to je dobře…
Pád anděla (2019)
Tohle je další pokračování, které si na nic nehraje a nevybočuje z řady. Je tu sympaťák Butler který se tentokrát dostal do podobné šlamastiky jako Harrison Ford v Uprchlíkovi a snaží se zvrátit svoje obvinění. Napínavé, ale zároveň předvídatelné a s trochou logických vad. Ale na nudu tu prostě čas není. Ve filmu se pořád něco děje a občas padne i nějaká ta drsňácká hláška či se objeví nějaká ta kůůl scénka. Za mě spokojenost...