Recenze (2 052)
Elysium (2013)
Krásně natočený blbý příběh plný logických děr...Matt Damon ovšem hrál velmi slušně! A Jodie Foster byla přímo geniální:-)
Iron Man 3 (2013)
Já se extrémně nudil! Navíc tak debilní scénář...až na klasické ironické hlášky Tonyho Starka a překvapivě vtipného Kingsleyho je to předlouhá, natahovaná nuda. Ani ty výbuchy a slušné efekty to nezachrání...
Millerovi na tripu (2013)
70% Klasická průměrná komedie, která sklouzává k nudnému a předvídatelnému konci plných family values. Až na pár výborných hlášek tento film není nic výjimečného a vůbec nepřekvapí.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Průměr...žádný zázrak:-/
Hannibal (2013) (seriál)
Tak toto mi nesedlo...ne kvůli Madsovi, ale hrozně nesympatické postavě Willa Grahama. 70%
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Zajímavý seriál...jen mi trochu vadí jak se snaží hl. protagonisté (hl. Adam Savage) zavděčit publiku a být vtipní. Je to někdy hodně na sílu a působí to vyloženě trapně...kdyby byli sami sebou a nesnažili se pořád vtipkovat (jako sarkastický Hyneman), působil by pořád mnohokrát daleko přirozeněji a příjemněji. 70%
Svět podle Jima (2001) (seriál)
Někdy hodně trapné a nevtipné, ale jsou díly u kterých se člověk dobře zasměje. Rozhodně existuje řada horších seriálů. A navíc je v seriálu moc dobrá postava - Andy - která dokáže pobavit celkem často.
Čistá práce (2008)
Dialogy dost často skřípou, herecké výkony jsou velmi průměrné a celá zápletka se až naivně vyvine ve prospěch hl. hrdinů. Navíc film postrádá atmosféru...např. ty 70. léta se vůbec nepodařilo filmu navodit. Průměr.
Roboti (2005)
Zklamání...scénář a příběh mají dost velké díry a film navíc poměrně nudí...Slabé 3 hvězdy.
Profit (1996) (seriál)
70%