Recenze (2 052)
Jim Jefferies: I Swear to God (2009) (pořad)
Úžasná kombinace chytrého a fekálního humoru:-)
Jim Jefferies Alcoholocaust (2010)
Geniální
Život s vlky (2005) (seriál)
Parada!!!
Pokrevní pouto (2013)
Výborný film. Taková rodinná verze "Heat";-) Skvělý scénář, výborně napsané postavy, herci, atmosféra 70. let maximálně uvěřitelná...Nízké hodnocení (= pod 80%) nechápu.
Temný případ (2014) (seriál)
Geniání dialogy, děsivá atmosféra a úchvatné herecké výkony dua McConaughey - Harrelson. Hlavně prvně jmenovaný mi v roli cynika a existencialisty pravidelně vyrážel dech:-) Druhá série...wtf?!
Most (2011) (seriál)
Paráda. Skvěle napsané, zahrané, vygradované. A klobouk dolů před nápadem napsat postavu Sagy tak originálním způsobem.
Večerníček (1965) (pořad)
Kdo může mít něco proti Večerníčku?:-)
Univerzita pro příšerky (2013)
Lepší než první díl! To se často nestává...
Show Rickyho Gervaise (2010) (seriál)
Hvězdou tohoto podcastu/seriálu není Merchant ani Gervais...ale Karl. Hlavně jeho geniální deník:-)))
Idiot na cestách (2010) (seriál)
Geniální koncept dokonale zrealizován. Člověk neví, co je nahrané a co skutečná snaha Rickyho + Stephena Karla na cestách vykolejit. Karl má občas skvělé hlášky a ZDALEKA není tím imbecilem, za kterého jej pořad vydává. Naopak si myslím, že je to geniální komik, který už hodně známé duo Merchant - Gervais výborně doplňuje. Hodně jsem se bavil především v poslednách dílech sérií, ve kterém je Karl zpět v Británii. Některé "bilanční" rozhovory a hlášky jsou prostě úžasné...včetně Karlova revolučního vynálezu:-)