Poslední recenze (95)
Deadpool (2016)
/// Tak tohle si opět pustit je radost. Jeden z nejlepších komiksových filmů posledních let. Úžasný humor, parádní repliky, skvělý Ryan Reynolds, vtipný příběh a zápletka – to vše krásně ladí a vytváří komedii, kterou si člověk rád pouští dokola a dokola. Něco takového jsme potřebovali. Něco, co jsme dosud ve světě komiksových filmů neměli. A musím říci, že nám to Marvel konečně přinesl. S rezervou na druhý díl a nové pokračování dávám solidních |8/10|.
Wolverine (2013)
/// Předem musím konstatovat, že moje recenze bude krapet zaujatá, protože jsem tento film vždycky měl rád. Moje hodnocení je právě takové hlavně kvůli tomu, že velkou součástí příběhu je japonská kultura a prostředí, které jsem vždy miloval. Zbytek příběhu není ničím výjimečný, až na vztah Logana a Mariko, u kterého jsem vždy doufal, že ho tvůrci více rozvinou. Přeci jenom, po ztrátě Jean si Logan zaslouží na ni zapomenout a posunout se dál. "The Wolverine" je dobrým samostatným filmem s úžasným prostředím, dobrým příběhem, skvělými CGI efekty a příjemnou hudbou. Trochu mě mrzí, že se nikdy nezačal plánovat druhý díl, kde by nadále dodrželi tématiku Japonska, vrátili zpět postavu Mariko a ukázali nám další vývoj těchto dvou postav (alespoň dle mého názoru). Bohužel jediné, co nám zbývá, je si tento film připomínat a pouštět ho dokola. |7/10|
X-Men: Poslední vzdor (2006)
/// Tak takovou ptákovinu jsem po druhém, relativně dobrém, díle nečekal. Kompletní mišmaš všeho špatného, od stupidního příběhu přes pitomé zvraty, ztráty důležitých hlavních postav, premisu "léku" až po nejdivnějšího záporáka ve formě Phoenixe. Divné nelogické pasáže, špatně sestříhané a zrežírované. I hudba mne neoslovila, a to ji většinou u filmů chválím. Jediné, co se mi líbilo, byly celkově provedené akční sekvence, stunty a nějaké to CGI, které na svůj rok je obdivuhodně dobré. Ačkoliv hledám sebevíc, víc bodů než za tohle udělit nemohu. Jsem rád, že jsem se přes původní X-Men filmy přenesl a upřímně, už nikdy víc. (PS i ta jednička byla "lepší" než toto...) |3.5/10|