Recenze (438)
Zloději paměti (2004)
prečo američania úplne všade pchajú alienov?? škoda, viackrát to vidieť nemusím
Veronika (1972)
vždy ked bolo prázdninové vysielanie, tak to vyhralo divácke hlasovanie
Beethoven 2 (1993)
zamilovaný bernardín,kde na to američania chodia bŕŕŕŕŕ´, viete si predstaviť rodinu, ktorá by si nechala v doma 6 bernardínov, tam by sa nedalo ani vstúpiť , ja mám doma jedného malého psa a úplne stačí
Na břehu (2000) (TV film)
mrazivý film o konci sveta po ktorom som dlho nemohla zaspať, žiadny superamerický hrdina nič nezachráni, nič len neodvratný koniec, P.S.: dali by ste tabletku smrti vlastnému dieťaťu???
Anne of Green Gables: The Continuing Story (2000) (TV film)
kúzlo pôvodnej série sa nejako vytratilo
Mastičkář (1981)
krásny a citlivý príbeh o lekárovi Wilczurovi, ktorý stratil pamäť ale nestratil schopnosť liečiť a pomáhať, natočený podľa knižnej predlohy, dávam plných 10 hviezičiek /aj keď to nejde/
El cuerpo del deseo (2005) (seriál)
jedna hviezdička za úžasné naušnice Isabel Aroyovej
Bílý Bim, Černé Ucho (1977)
úžasný ruský film, kde sa pes choval ako pes / americký psy sa vždy chovajú ako ľudia, dokonca aj hovoria, asi tam majú nejaké super chovné stanice/, škoda toho konca ten ma vždy rozplakal
Jak zajíc přelstil líného hajného (1985) (seriál)
ten zajac bol pekný hajzlík.....
Rozhlédni se, člověče (1998) (seriál)
škoda že na Slovensku nemá šancu vzniknúť podobný dokument a ak by aj vznikol nik by ho žiaľ nesledoval a šiel by o 23:45 v týždni