Oblíbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Kmotr (1972)
Collateral (2004)
Training Day (2001)
Casino (1995)
Na Hromnice o den více (1993)
Skvělý Bill Murray, skvělý nápad a skvěle natočeno. Není co dodat, takhle si představuji romantickou komedii, která mě bude bavit pokaždé když se na ní podívám a o tom to celé je.
Smrtonosná past (1988)
Cesta do zatracení (2002)
Do tohohle díla Sama Mendese jsem se zamiloval u když jsem ho viděl poprvé. Proč? Důvodů je hned několik tak za prvé je to film mého oblíbeného žánru tedy gangsterky ( tedy většinou temných thrillerů s partou pomstichtivých a správných chlapů), ale hlavní důvod je Tom Hanks. Hanks tady hraje to pro co, zrovna nebyl podle mého názoru stvořen a to zabijáka a ono mu to jde náramě. Navíc Jude Law je přesně takový jako vždy, sice né moc vidět zato naprosto skvělý a Paul Newman je také přesný. Další podstatná věc je konec filmu, když už si konečně všichni myslíme, že to dopadne dobře a všichni budou žít šťastně až do smrti, tak posledních pár minut to s člověkem pořádně zacloumá. A nejlepší scéna? No v každém připadě záblesky thompsonu ve tmě a pádající gorily a samosebou věta Newmana "Jsem rád, že to jsi ty".