Recenze (4 485)
On the Night of the Fire (1939)
Celkem nezáživná britská záležitost o holiči, který ukradne stovku a to ho následně dožene až k vraždě a skrýváním se před zákonem.
Dej nám tento den (1949)
Nudné a utahané britské drama, které se vleče bezmála dvě hodiny a je zasazeno do prostředí italských dělníku v newyorském Brooklynu.
Frieda (1947)
Britský válečný zajatec se v Polsku ožení s Němkou, která mu pomohla utéct a přiveze jí ke své rodině na malém anglickém městě. V Evropě stále ještě zuří válka a místní obyvatelé nejsou z nové obyvatelky města nijak nadšení ... britský snímek o předsudcích, nenávisti, kolektivní vině a vyrovnávání se s válečným traumatem. Poměrně kvalitní záležitost.
For Them That Trespass (1949)
Příběh muže neprávem obviněného z vraždy a jeho snaha očistit se. Téma je noirová klasika. Tato britská záležitost zpočátku dost nudí a moc nezaujme, ale závěr to vynahrazuje. 3,5
Deep Valley (1947)
Love story o venkovský holce a uprchlém trestanci. Příběh není špatný, ale to provedení je děsivě nudné.
Paid in Full (1950)
Dvě sestry a jeden chlap. Není to klasický příběh s milostným trojůhelníkem, spíš rodinné drama. Většina filmu není nic moc, konec byl docela silný.
Chuckyho kletba (2013)
Návrat od komedie k hororu se docela vydařil. I když je pravda, že ty komedie mě bavily víc :-)
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Další Annabelle zanechala opět mdlý dojem celkem zbytečného filmu, kde se najde pár celkem ucházejících momentů.
Chuckyho sémě (2004)
Jennifer Tilly je prostě kus a jako komedie s několika odkazy na klasické horory tenhle film funguje bezvadně.
The Clouded Yellow (1951)
Zajímavý film o bývalém agentovi tajné služby, který se nechá zaměstnat na venkově, kde pomáhá místnímu sběrateli katalogizovat jeho sbírku motýlů. Přitom se zamiluje do jeho duševně nemocné neteře a vzápětí dojde k vraždě, ze které je dívka obviněná a hlavní hrdina se rozhodne jí pomoct.