Poslední recenze (10)
Scary Movie 2 (2001)
Hnus, hnus a zas jen hnus!
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Tentokrát se pan Spilberg skutečně nevytáhnul. Zdaleka nejslabší film jinak tak zdařené série. Snad jsem od filmu očekával příliš, dělal se kolem něj zbytečně velký humbuk. Z Indiho se stal vysloužilý stařík a roli mladého a energického chlapíka nahrazuje částečně jeho synek.Taky mám pocit, že zesměšńování Rusů je již ohranou fintou jak pobavit diváka, ke všemu když se jim přidá rádoby ruský přízvuk.
Austin Powers: Špionátor (1997)
Jelikož jsem nejdříve viděl dva následující díly s tímto okouzlujícím špionem, nemohl jsem si zpočátku na styl prvního dílu zvyknout a přišel mi o dost slabší nežli 2 následující díly série, ale jak jsem se "rozkoukal“, tak už sem byl oblomný i pro 4* Kdo mě okouzlil byla ??? jež zprvu vystupovala jako zkostnatělá a studená agentka, se díky Austinovu kouzlu stala ke konci sexy dívčinou k pokoukání.(I když ne že by jí nebyla ani předtím).