Recenze (22)
JAVARI (2023)
Tento snímek to byla prostě "spektakulární jízda" dvou týpků, kteří si na nic nehrají a jdou za svým cílem. Výborně vybraná hudba a hlas vypravěče skvěle dokreslují atmosféru tohoto filmu. Dokument vás nejen nadchne cestovatelským zážitkem, kde o cílové destinaci jste možná ani nikdy neslyšeli, ale donutí vás i přemýšlet nad myšlenkami a hodnotami, které jsou zde zmíněny a jsou moderní společností tak nějak vytlačovány. Amazonie a Matsés pro mě již nejsou neznámým výrazem.
Párty Hárd (2019)
Nevím jak to napsat, ale do zhlédnutí tohoto filmu jsem myslel, že mě již nic nepřekvapí, ale toto to byla "extra třída" !
Bad Blood (2017) (seriál)
Fakt naprosto skvělé ve všem - nejde nevidět!
Antikrist (2009)
Film, který mi připadá jako z jiné dimenze! Nechápu ty skvělá hodnocení (asi nejsem "intelektuální" divák), ale na rovinu, toto je hnus který je vhodný jen pro silné povahy!!!
Přepadení 2: Temné území (1995)
Hláška "Casey kurva Ryback" prostě mluví za celý film :-)
Maturitní ples (2008)
Film, jehož konec jste schopni vydedukovat 10min. po začátku Vás nijak neohromí. Bát se téměř nebudete a bavit se taky moc nebudete v podstatě jde o ztrátu Vašehu času. Jde o mnohokrát okopírovaný koncept, který nepřináší nic nového - jen jiné zpracování a jiné herecké obsazení!!!
Já, legenda (2007)
Po pravdě řečeno, mám zato , že stavební kameny jako jsou příběh a obsazením Willa Smitha v hlavní roli jsou natolik silné, že se dalo z tohoto titulu vymáčknou daleko více a nejen zajímavá 1/3 filmu.
Zabij systém (2002)
Už jsem viděl pěknou řádku "ujetých" filmů, ale tento mě opravdu dostal do kolen!
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Musím ocenit nápad scénáristy - jde o hezký počin, který Vás určitě zaujme. Příběhy mají spád a udrží Vás u obrazovky až do konce, což nejde říct u ostatních filmových počinů.
Rákosníček a jeho rybník (1983) (seriál)
S takovou hudbou a takovým komentářem musí uspět téměř každý večerníček!!!