Recenze (53)
Romeo a Julie (1996)
Ano, jsem hnusná a u tohoto filmu bohužel asi trochu povrchní, ale odradila mě úvodní scéna se zbraněmi a navíc nemám ráda DiCapria...Ať si ten příběh zasazují, kam chtějí, ale zas takovou gangsterku z toho dělat nemusejí :)
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Nechci brát názor lidem hodnotícím tento film více než jednou hvězdou. Každý na to má právo. Jenom mi někdo řekněte, o čem vlastně tato blbost a trapnost je, čemu se tam dá zasmát a hlavně, čím vás tento film obohatí. Přála jsem si ten film ignorovat, ale ty stupidní dialogy se rozléhaly celým autobusem, čili mně nezbylo než při některých nechutinách zavírat oči a glosovat věty. Jsem přesvědčená, že kdybychom vypustili všechna sprostá slova, objevující se v každé frázi, zkrátil by se film na tak tři čtyři minuty. Opravdu nepochopím, jak může mít něco tak primitivního 50%...
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Snad nejtrhlejší "modelínový" seriál. Plastelínové ovečky jsou prostě nej! :-)
Pokémon (1997) (seriál)
Jak já tuto kravinu nesnáším! V třetí nebo čtvrté třídě bylo kolem mě obrovské množství spolužáků s těmi jejich alby na samolepky s Pokémony. Hrůza...ještě že už je to pryč :D
Matylda (2000) (seriál)
Jeden z nejlepších večerníčků, u kterých se nenudím a pobavím :)
Amélie z Montmartru (2001)
Škoda, že tu nejde dát více než pět hvězdiček :) Tento film je naprosto okouzlující, originální, krásný....Nejde ani popsat, co všechno cítím. Okamžitě jsem si ho zamilovala a nemohla jsem se odtrhnout od obrazovky ;)
Martin Snílek (2003) (seriál)
Po dlouhé době seriál, který si zaslouží pochvalu. Výborné animované ztvárnění, dobrý námět, akorát ten dabing.....:)
Pan Včelka (2007)
Hezký, mile působící film. Líbily se mi pečlivě vypracované detaily, i příběh, vcelku originální námět...
Josef a Ly (2004) (seriál)
Pěkný seriál, s rozumným nápadem ;)
Protivný sprostý holky (2004)
Velice nečekaný konec. Navíc Lindsay Lohan, kterou nemám moc v lásce.