Recenze (513)
Brahmastra: část 1 - Shiva (2022)
Bravo BollyWood natotok sme cakali..
Tajná invaze - Milovaná (2023) (epizoda)
no uz sa to rozbieha......
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
ok, cgi miestami trosku horsie na scene z vlaku, ale prijemne ma potesil vylet do antickych syrakuz.. super casting potesil tiez
Tajná invaze - Zrada (2023) (epizoda)
hahahahaha..vsetko predvidatelne, marvel a ani nick uz nie su co byvali
Zaklínač - Každý po svém (2023) (epizoda)
dvojka uz je uzasny masterpiece..
Válka Bohů (2011)
americka mytologia...nuz odkedy vie boh Ares kovat? akoze prirodzene to mozne je, ale ze by bolo zname ze ukoval niekedy aj nieco..ach jaj..
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizoda)
super zabery..super zabava..ale ten pribeh a spad deja..ach jaj, nebyt cavilla dal by som len 3*
Tajná invaze - Sliby (2023) (epizoda)
uz sa to rozbieha....
Tajná invaze - Zmrtvýchvstání (2023) (epizoda)
no parada..:(
Vetřelci dávnověku - The Power of the Obelisks (2023) (epizoda)
Tesla go live with the pyramids