Recenze (434)
Tatry, rok po... (2005)
neemotivní dokument 30%
The Man Who Could Not See Far Enough (1981)
One: **** Two: **** Three: **/*** Four: * Five: Přechod Golden Gate mostu byl supr. ***** Celkem: ***+
Night of the Juggler (1980)
Parádní oddychovka, kdy ex-policista hledá svou unesenou dceru, kterou si únosce spletl s dcerou bohatého podnikatele. Vše se odehrává v New Yorku s nezaměnitelnou atmosférou 70 a 80 let. Na každém rohu špína, gangy, graffiti... Akce doplňuje akci, tak jak to má být. 90 %
Zbav nás od zlého (2009)
Celý film byl super, až na jeho ne moc povedený konec. Zachraňuje to kvalitní kamera (perfektně ostré záběry), skvělé barvy a fajn příběh. 70%
Napsáno (2007)
Film jsem dlouho sháněl, těšil jsem se na něho, ale bylo to částečné zklamání. Zajímavý příběh, ale jednotvárný a furt nekončící. Dost to vylepšíl závěr filmu a parádní kulisy. 45%
Divoké Karpaty (2003)
Krom toho strašného komentáře to byl příjemný dokument o ničení Tater, převážně z Polské strany. 70%
Kick That Habit (1989)
Noise Noise Noise. Docela zajímavý kousek. 70%
Korkein oikeus (2008)
Parádní pohodovka z prostředí Helsinek. Příjemní herci, hudba i námět. 95%
Lypus a Brot (1997) (amatérský film)
Promítání proběhlo 15. května 1998 v Přerově "Oskarka 98".
Water and Power (1989)
Parádní pecka. Takové psycho Timelapsy propojené ruznými obrazy jsem ješte neviděl. Doporučuju co největší obraz a bedny na plné kule. Více viz. Bierce. 95%