Recenze (349)
Ledová archa - Trať z minulosti do budoucnosti (2022) (epizoda)
Neuvěřitelně otravnej díl.. všem hrabe a nic moc se nikam neposunuje. Nesnáším tyhle výplňový rádoby duchaplný epizody…ani Melánie to nevytrhne..
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
Tři hvězdy jen za to, že byla tahle epizoda vlastně bez překvapení. Všechno se očekávalo. Ale Rancor versus Droidi za mě skoro lepší naž Godzila vs Kong. Rodriguez, ale ať už asi radši točí jen pro děti. Sorry Bobbo, ale Mando s “prckem” ti ukradli seriál.
Bod varu (2021)
Pracuju v Gastronomii, takže oceňuju reálnost toho všeho. To natočení na jeden záběr tomu dává ještě větší autentičnost.
Víkend u Bernieho (1989)
Musel jsem to vidět, když to furt někdo někde cituje. Nebylo to zlý, ale kultovka to pro mě není.
Zúčtování (2016)
Jeden z filmů, který jsem viděl náhodou aniž bych tušil na co se to dívám. O to lepší to bylo! Tohohle “účetního” bych chtěl vidět v partě s Nobodym ,Johnem Wickem a Atomic Blonde…
Ubal a zmiz (2021)
Ha! Tak tohle je dobrý!! Ty dva fízlové Hofman s Nohou vynikající a těm Vietnamskejm tunelům pod Prahou bych i věřil…😀Česjá variace na Ritchieovky se spoustou zábavnejch figurek.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Předlohu jsem bohužel nečetl, ale doženu to. Všichni čtyři ve svých rolích skvělí. Pechlát nejlepší a Švehlík Šampona zahrál skvěle. Jsem stejná věková kategorie a z každýho z nich jsem si kousek prožil.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 6: Z pouště přichází cizinec (2022) (epizoda)
5 po prvních 5 minutách! Tohle jsme vždycky chtěli po Návratu Jediho vidět…sorry Bobbo, ukradli ti seriál..
Rozhněvaný muž (2021)
Nejdrsnější Ritcheyovka a strašidelně naštvanej Statham…od dob Heat nejlepší film o přepadávání bankovních vozů.
Past (1999)
Zábavný heist s neuvěřitelně sexy Zetou a charismatickým Connerym.