Recenze (1 455)
Můj život v ruinách (2009)
Ale nakonec v celku hřejivá komedie, která není zrovna extra vtipná, ale určitě je milá a navíc, ty řecké scenérie, to je prostě něco, co bere dech.
Blbec k večeři (2010)
Původní verzi jsem neviděl a v této se často skáče od fungujícího humoru k trapnosti a zpět, ale ve finále to nebyla žádná hrůza, obsazení příjemné a pár vtípků mě pobavilo. 60 %
Dopisy pro Julii (2010)
Sice je to jedno romantické klišé za druhým, ale já mám tyhle prosluněné slaďáky rád, takže nemůžu níže, než na tři hvězdičky.
Epizody (2011) (seriál)
Zatím jsem relativně zklamaný. Předpokládám, že to má fungovat jako satira britská preciznost a suchý humor vs americké zjednodušování a přízemní přístup k legraci, ale dle mého tu chybí pořádná "štiplavost" a údernost, která by se z témat dala vytěžit. Uvidíme, jak to nakopne Matt LeBlanc.
Mstitel Cape (2011) (seriál)
Jedno (nejen) comicsové klišé za druhým, ale možná je to tak dobře, možná je fajn, že někdo skládá poctu samotné krystalické esenci comicsového žánru v její nejklasičtější podobě.
30 a půl metru (2008)
Průměrný duchařský horor s nadprůměrnou Famke Janssen.
Jonah Hex (2010)
Nic, co by mě oslnilo, nic, co by mě zklamalo. Vůbec to nebylo tak strašné, jak někteří vyhrožovali, vlastně jsem se docela bavil.
Super Mac (2010)
Tak ujeté, trapné a střelené, až mě to začal bavit :D. A ta milostná scéna - to se jen tak nevidí :D :D
Záložní plán (2010)
Sympatické obsazení a... to je asi tak všechno, humoru poskromnu, tempo mizivé, ale pravda, Záložní plán není urážlivý, více méně se vyhýbá trapnosti a má i pár dobrých postřehů (má těhotná sestra by mohla o polštáři vyprávět).
Zrcadla 2 (2010)
Na videoprodukci vůbec ne špatné. Nepůsobilo to tak lacině, jak jsem se bál, herecké výkony relativně ušly, škoda jen, že násilí bylo někdy spíše úsměvné, než aby z něj zamrazilo.