Recenze (1 455)
Na život a na smrt (1998) (seriál)
Pro ty, kteří se ve světě Mortal Kombat vyznají je to lahůdková podívaná. Spousta postav na které ve filmech nezbylo místo, povedená hudba i souboje. Škoda jen, že je vidět, že rozpočet byl velmi omezený, triky by mohly být místy lepší.
Nebezpečný svědek (2008)
V digitální krvi a příběhové zmatenosti se utápějící kriminálka, která je sice skoupá na akci, ale z nevysvětlitelného důvodu nenudí.
Něco na té Mary je (1998)
Scény, ve kterých si půlka sousedství s policí a hasiči prohlíží přískřípnuté kulky se nezapomíná. Je to sice docela drsné, ale mně osobně se to zdá velmi zábavné. Trapnosti minimálně, gagů dost a dost.
Nedotknutelní (2011)
Nesnaží se to být dramatické za každou cenu, je to přirozené, hřejivé a milé. Tak mají vypadat dramata inspirovaná skutečnými událostmi.
Nechápu, jak to dokáže (2011)
Rodina VS kariéra po 108.
Nech svět světem (2023)
Herecky výtečné, ale tempo silně kolísavé, stejně tak napětí a závěr otevřený ve špatném slova smyslu (byť se více méně drží předlohy).
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Neškodná vánoční podívaná, ze které klasika nebude a hodně jí ubližuje kombinace žánrů, kdy není jasné, čím chce film být. Obsazení je sympatické, ale jinak asi nemá film co nabídnout.
Nejnenáviděnější chlap na internetu (2022) (seriál)
Mrazivé.
Někdo klepe na dveře (2023)
Herecky skvělé, příběhově potencionálně zajímavé, ale v případě podobně komorně laděných projektů je důležitá intenzivní atmosféra a ta tu, alespoň podle mě, více méně chyběla.
Někdo to rád blond (2004)
Minimum nechutného humoru, pár vtipných scén, živelnost hlavních představitelů. Tři hvězdičky si zaslouží.