Recenze (1 459)
Na maděru (2023) (seriál)
Tohle je onen typ seriálu, který je záměrně přepálený, utahuje si ze stereotypů a stane se cílem pseudointelektuálů a odpůrců diverzity, protože nepochopí to, že tvůrci si sami utahují z různých klišé a nabízejí sérii, která se nebere vážně a nemá být brána vážně. Je to oslava osmdesátkových a devadesátkových akčních spektáklů zkombinovaná se stereotypy aktuálních projektů a pokud člověk přistoupí na hru tvůrců, bude se skvěle bavit.
Na pohodu (2020) (seriál)
Pohodový dobře obsazený seriál s fungujícím humorem a svéráznými postavami.
Naprostý zabiják (2023)
Potenciál nebyl využit naplno, ale jako kombinace komedie, sci-fi a hororu to relativně dobře funguje. Obsazen je také fajn, takže jsem ve finále spokojen.
Narcos: Mexiko - Série 3 (2021) (série)
S ohledem na delší pauzu se musím přiznat k tomu, že jsem se v postavách na začátku trochu ztrácel, ale postupem času jsem si (zhruba) vybavil, co nám bylo v minulosti nabídnuto. A pokud jde o třetí a finální řadu, tak ano, možná by mohla být více "ukončena" a možná o trochu akčnější, ale to neznamená, že jsem se nudil. Je to propletené, napínavé a velmi dobře zahráno, což nechalo zapomenout na většinu negativ. Jen pro info, testy DNA byly v roce 1994 už dostupné,
Narozen v Americe (2023) (seriál)
Jako velký fanda Opičího krále jsem si to nemohl nechat ujít. Kdyby mi bylo o pár desítek let méně, užil bych si to mnohem víc, ale i takhle jsem se nenudil. Byla to milá sympatická podívaná, která rozhodně neurazila.
Následníci mstitelů - hrdinové zítřka (2008)
Ne tak dětinské, jak jsem se bál, mnohem zábavnější, než jsem čekal.
Nástrahy velkoměsta (1984)
Spolu s Maléry pana účetního jsou pro mě Nástrahy velkoměsta nejlepšími italskými komediemi. Létající nehty, tak na to se jednoduše nezapomíná :).
Na sv. Valentýna (2010)
O poznání sentimentálnější a méně vtipné, než Láska nebeská, ale současně hodně milá a hřejivá romantická komedie, která je sice místy zmatená (nebo jsem snad jediný, kdo se ve vztazích jednotlivých hrdinů ztrácel? :D), ale i tak navodí pocit pohody a u mě dokonce i naivní ideu, že láska je opravdu fajn. Plus tak vehlasný herecký ansámbl se jen tak nevidí.
Na tuhle nemám (2010)
Jedním slovem odzbrojující. Více slovy, pomalu plynoucí, ale zábavná romantika, která netlačí na pilu. Dokonalá oddechová podívaná.
Na vlásku (2010)
Naivnost v tom nejsladším balení. 9/10