Recenze (1 003)
Temný rytíř povstal (2012)
Nolan opět dokázal svou režisérskou dokonalost a naservíroval Batmanské pokračování, které je snad jen o 1% horší než díl předchozí. I když těžko srovnávat, každý díl stavěl na něčem jiném, respektive na jiném druhu padoucha. A ano, tenhle film není ani tak o Batmanovi, jako spíš o Baneovi, jeho šíření chaosu a o Waynově "znovuzrození". A samozřejmě o půl tuctu dalších parádních postav. Opravdu těžko srovnávat s minulým dílem, neboť snad jediné, co by tomuto filmu mohlo ubrat na hodnocení je, že to, co dělá tento film tímto filmem, jsme již viděli v Temném rytíři a tak se trošku vytratil ten pocit úžasu a šoku. I když ruku na srdce, dobrou polovinu filmu mě mrazilo. Zásluhu na tom má samozřejmě i Hans Zimmer, jehož muzika je opět výborně sladěná s dějem a střihem scén - na tohle by si měl Nolan založit školu a učit ostatní. Akce navíc také neuškodila, obvzlášť tak výborně natočená (k čemu ostatní potřebují zpomalovačky, tuny speciálních efektů, prolétavající kamery, Nolan zvládne s úžasnou a přesnou jednoduchostí). Pro mě zatím film roku (Hobit se bude muset hodně snažit).
Vesničko má středisková (1985)
Myslím, že v tomhle případě jsou slova zbytečná...
Křtiny (1981)
Jedna z horších starých českých komedií, přesto však velmi zábavná.
Pro hrst dolarů (1964)
Hmm... ani nevím, jestli se mi chce koukat na další "pokračování"... Film, která od propadu zachraňuje jen skvělá hudba.
Dokonalý únik (2009)
Musím říct, že režisérovi se podařilo ve filmu prosadit ten nejmíň očekávaný zvrat, za což patří potlesk. Chvilkami je to sice takové nijaké, ale závěr je skutečně nabušený a i za to si film zaslouží 4*.
Pátý element (1997)
Žádný zázrak, jak by se dle některých hodnocení či komentářů mohlo zdát, leč film pobaví jak na poli akce, tak vtipu a dokonce i ta Milla Jovovich zde dokáže zdatně sekundovat daleko lepším a zdatnějším hercům
Lidský terč (2010) (seriál)
Průměrný akční seriál, jež vybočuje z řady a získává tak jednu nadprůměrovou hvězdičku jen díky hudbě "Medvěda" McCrearyho a vtipným průpovídkám postavy Jackie Earle Halyeho.
Muž z Acapulca (1973)
Těžko popsatelné. Lepší je se podívat.
Oskar (1967)
"Vy máte dvě dcery? To jsem nevěděl" -"Já taky ne!" Nezapomenutelná komedie. Fascinující, jak může být film odehrávající se hodinu a půl téměř v jedné místnosti, tak neskutečně vtipný.
Scary Movie 3 (2003)
První ze série Scary Movie, který jsem dokázal dokoukat do konce na poprvé. To hlavně díky ubrání na úchylnostech a trapárnách a daleko lepší parodizaci filmů. Možná i ten Charlie Sheen a Leslie Nielsen tomu docela připomohli.