Recenze (446)
Velryba (2022)
K*revsky nepříjemný film... Aronofsky prostě tyhle věci umí. A i Fraser poměrně velkou dávkou svého umu přispěl k tomu, aby tohle byl až děsivý doják.
Mezi živly (2023)
Koukalo se mi na to moc dobře. Byl to tradiční pixarovský doják a byť byl děj takový jednodušší i tak opět skrýval své malé poselství. A komu se líbil Zootropolis, tak bude nejspíš nadšený i tady, to "městečko" bylo hrozně podobné.
Rande s Downem (2023) (pořad)
Je to moc pěkné a milé, ale je mi z toho tak nějak smutno. Když to srovnám třeba s Too hot to handle, tak je to na úplně jiné úrovni. Lidi s downem tu vedou daleko smysluplnější konverzace než řekněme normální lidi ve vile a mají rande na vysoké úrovni, o kterém si my normální lidi kolikrát můžeme jen nechat zdát...
Vymítač Boner (2020) (seriál)
Je to sice strašná hovadina s primitivní animací, ale zároveň je to i neskutečně super. Něco takového jsem teda ještě nikdy neviděla a ta polština do toho... Prostě boží zábava na zlepšení nálady.
Chlast (2020)
Nevím, jestli je vhodné si odsud brát příklad, ale rozhodně to byl osvěžující a povzbuzující snímek. Jako možná budoucí pedagožka jsem obohacena a alespoň i vím, co mají žáci rádi 😃
The Final Table (2018) (pořad)
Škoda jen, že tu nebyla česká kuchyně. Úplně vidím tu Michelinskou verzi knedlo-vepřo-zela!
Ari Eldjárn: Promiňte mou islandštinu (2020) (pořad)
Ari je super komik, na jeho výstupy se můžu dívat pořád dokola a ještě furt mě to baví.
Seveřané - Série 1 (2016) (série)
Krásně zábavné a zároveň stroze Norské. Mi se to líbí, hodně.
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Sem tam je nějaký díl slabší, ale povětšinou je to luxusní (obzvlášť pak epizoda 3 roboti).
Le Mans '66 (2019)
Sakra to bylo napínavé! Alespoň pro mě, absolutního neznalce sportovní historie. Film perfektně odsýpá a moc dobře se sleduje. Úplně to člověka motivuje k až zbrkle rychlé jízdě, nebo minimálně návštěvě osudného okruhu.