Recenze (606)
Přednosta (2003)
Dinklage byl obrovské lákadlo, ale film byl velké zklamání. Pěkné záběry, žádný děj, nuda a ještě bez pointy. Kdo hledá, najde, tak já hledal a našel - snaha o něco vyzněla jako navoněné nic.
Black Widow (2021)
Dvě hvězdy za Scarlett. Jednu za jednu půlku, druhou za druhou.
Tenet (2020)
Brikule s časem bych viděl jako nejsilnější stránku tohoto filmu. Že to nikdo nechápe, včetně tvůrců, to ani nevadí. Je to osvěžující po miliardě polopatických filmů, kde se vše třikrát nahlas vysvětlí, aby i nejtupější ovečka v "kině" (invertované LCD v obýváku) pochopila naprosto vše. Co bych naopak zkritizoval, je podivné pobíhání army stádečka kdesi v poušti. To bylo prostě celé tak nějak - zbytečné. A co TENET (psáno invertovaně), jakou tam tohle slůvko hrálo roli? Třeba se druhý díl podaří lépe.
Jako v bavlnce (2020)
Ten tip antihrdinů, jak paní ošetřovatelky, tak gangstera pana Neznámého, v dnešních lidech musí vyvolat sympatie. Postupně k sobě konvergují v chvílemi uvěřitelném, chvílemi za vlasy přitaženém mikropříběhu. Herci jsou naprosto výborně vybráni, na škodu je polopatičnost a nudná až otravná hudba. Stojí to za shlédnutí, vhodné pro seniory nebo rodiny se seniory.
Zlato (2016)
Průměrný film, silný příběh. Burzovní bublina v celé své kráse.
Jurský park (1993)
Klasika, která mě nikdy nebavila. Když jsem byl malý kluk, nehrál jsem si s dinosaury. Nemám rád efekty a scény přitažené za vlasy.
Dokonalý trik (2006)
Přesně jak píše Zadek99: po formální stránce dokonalý film, ale tentokráte nedokázal vystavět především strhující příběh. Je to takové silně nevěrohodné, až za vlasy přitažené. Pár wau efektů tam samozřejmě je.
Motýlek (1973)
Je to téměř perfektní, včetně prvků humoru až grotesky, které tíživý příběh příjemně odlehčily.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Téměř dokonalé, avšak spíše divadelní. Na obrazovce ta divadelnost ruší.
Bohemian Rhapsody (2018)
Průměrný dokument zaměřený na vizuální pozlátko.