Recenze (202)
Lovec nestvůr (2010)
Režisér animovaných Želv Ninja, které byly velice průměrným filmem, dostal 20 miliónů doláčů na adaptaci komiksu, o kterém snad nikdo nikdy neslyšel. A jak to dopadlo? No samozřejmě, že opět průměrně. Film táhne dolů především ochotnický výkon Brandona Routha. Bože, jak tento člověk (myšleno neherec) mohl získat roli Supermana? A přitom anotace filmu/komiksu je tak originální. Další spálená příležitost.
Můj přítel delfín (2011)
Tak tohle bych si asi nikdy nepustil, kdyby v tom nehrál Morgan Freeman. Byl to nakonec přesně takový kalkul, a programový doják slz, jaký jsem předem očekával. Jako od Disneyho. Naštěstí však celkem snesitelný. Možná proto, že je film založený na skutečném příběhu.
Smažená zelená rajčata (1991)
Takové příjemné a nekomplikované filmy se točily jen v osmdesátých a na začatku devadesátých let. Škoda, že už se takové dnes netočí. A dvakrát škoda, že Kathy Bates už dnes tak nezáří na hereckém nebi způsobem, jakým zářila právě na začátku let devadesátých.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Mám rád takové filmy, která Vás nejdřív zklamou a na základě divného začátku jim máte chuť napálit tak maximálně dvě hvězdičky, ale postupem času se stávají vybroušenější a zábavnější, až dospějí k fenomenálnímu závěru, přičemž najednou váháte mezi čtyřmi a pěti hvězdami. Ta pátá tomuto filmu unikla jen o ten pověstný fous, především kvůli už zmiňovanému začátku a pár nesrovnalostem v ději.
Argo (2012)
Bohužel, místa, kde je film oproti skutečné události záměrně dramatizován, jsou příliš do očí bijící ...
Hezké vstávání (2010)
Rachel McAdams tu lítá a mluví jako veverka na kofeinu. A světe div se, tu svoji pozitivní energii dokáže přenést i na diváka. Jednoznačně palec nahoru.
Dům života (2001)
Nereálný, ale krásný a dojemný příběh!
Kletba z temnot (2012)
OK, možná ne nejoriginálnější horor všech dob, ale pořád lepší než všechny ty nedávné found-footage horory tvářící se rádoby cool, pro něž je důležitější forma nežli obsah.Tohle je prostě staré dobré a poctivé strašení. Další porci prosím!
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Tak jo. Máme to za sebou. Uff. Říci se k tomu dá jediné. Naše generace vyrůstala na Nekonečném přiběhu. Ta současná na něm vyrůstá taky. Jmenuje se Twilight sága 1 - 5 díl a je opravdu nekonečný ...
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Kupodivu utrpení Belly činí film poměrně snesitelným. Že by satisfakce za utrpení diváka při druhém a třetím díle?