Recenze (265)
Smrtonosná past 2 (1990)
Není nad klasiku z 90. let.
V Bruggách (2008)
Dokonalá pozvánka do zasraných Brug.
Opustit Las Vegas (1995)
Jakože Cage nemusím, tak tady jsem si ho vychutnával jako flašku tequily.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Opět herecký koncert Kevina Spaceyho.
Predátor (1987)
Predátor dostával postupně všechny chlapy, mě však nedostal. Velká absence drsných hlášek.
Super Size Me (2004)
Dal bych si číze.
Pevné pouto (2009)
Nevím, zda klepnul Gandalf svou holí Jacksona do hlavy nebo režisér zbaštil nějaké houbičky s hobity, každopádně to byl velký úlet.
VALL-I (2008)
Pohádka nebo vizionářská předzvěst? Nevím, každopádně Pixar posunul animaci za hranice nemožného.
Kick-Ass (2010)
Jdu si natáhnout elastický obleček, pásku přes oči a supermanské slípky.
Na Hromnice o den více (1993)
Zpočátku jsem si nemohl na Billa Murraye nějak zvyknout a jeho "nehumor" mi taky moc neseděl, jenže ta celková atmosféra vás vtáhne a začne vás to bavit, Bill je stále vtipnější. Velmi originální scénař anakonec i Bill z toho udělal výbornou a poměrně atypickou komedii, která možná skýtala větší potenciál.