Recenze (291)
Yes Man (2008)
Po dlouhé době podařená komedie. Carreymu se daří nepropadat to trapných gagů a scénáristovi se daří udržet si dlouhou dobu atmosféru. Nasmál jsem se dobře.
Dragonball: Evoluce (2009)
Ale jo, zasmál jsem se.
Satan přichází (2006)
Neviděn originál.
Sejmi je všechny (2007)
Jedinečná akční jízda ...
Let's Dance 2 (2008)
Skvělé taneční scény a co je mi po příběhu, kvůli tomu sem se na film nedíval.
Suprhrdina (2008)
Ale jo, některé fóry byly hodně dobré. Jinak podprůměr.
Vetřelec ³ (1992)
Nechápu důvod proč se Fincher později "zřekl" tohohle filmu ...
Predátor (1987)
Nestárnoucí film, hlavně co se budování napětí týče taky jeden z nejlepších. Scéna z tábora se do celého schématu moc nehodí, ale postupné odtajňování nepřítele se závěrečnou bitkou(skvělou, pěsti na pěsti) je dokonalé.
Naušika z Větrného údolí (1984)
Ten konec, ten konec mě rozbrečel.
Normal (2009)
Všechno to začíná scénářem a ten je v tomto případě výborný. Dialogy mezi Gajdošem a Knažkem, popřípadě jen čistě Knažkovo vzpomínaní mi nahánělo husí kůži. Syrovost řečí a čínů, stejně jako kamerové orgie, u kteréch by se mohlo zdát, že nemohou zapadnout do noir detektivky, skvěle doplňovaly pasáže méně důležité pro děj. Pro mě jednoznačně překvapení nad moje očekávání. Kompozice a atmosféra, herci a všechno sedělo jak má, jen snad ... te konec, poslední 2-3 minuty jen kazí celkový dojem.