Recenze (225)
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Knižní předlohu mám moc rád. Ale tento filmy byl úplně jiný. Z předlohy, si to podle mě vzalo jen základ. Kdyby film udělali na díly (knížek je 5), bylo by to mnohem zajímavější - knížka má vždy jen okolo 100 stran, takže by se tam vše vešlo. Ale ty skřítky apod. měli udělané přesně tak, jak jsem si je představoval.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Film jsem dnes viděl již potřetí a opět jsem se u něj zasmál. Miluju komedie, se zajímavým námětem, jako je tento. Taky je tu můj oblíbenec Adam Sandler, ten hraje jako vždy, ale to je dobře. Pak je tu sympatická Kate Beckinsale a také tajemný a démonický Christopher Walken. Jak už jsem se zmínil, vtip to má, i když ne neustále, ale střídmě a příjemně, dobrý scénář taky a až na ten konec (který byl sice sám o sobě hezký, ale to samotné *spoiler* probuzení, a zjištění že to vše byl nejspíše jen sen *konec spoileru*, je tak trochu klišé) jedna z nejlepších komedií, ve které ale není humor to hlavní.
Lovecká sezóna (2006)
Tenhle film jsem poprvé viděl v IMAXu. Už to mě celkem ohromilo. Dokonce je tento animák i vtipný, což jsem si od něj vůbec nesliboval. Pro většinu lidí je to neoriginální, ale mě to pobavilo víc, než třeba taková Doba Ledová. Ale ta je taky dobrá...:D
Simpsonovi (1989) (seriál)
Pro tento seriál existuje jen jedno slovo: F A M Ó Z N Í! I když kvalita upadá s novými sériemi, já chci stejně pořád víc!
Božský Evan (2007)
Božský Bruce se mi líbil hodně. Tam byl Steve Carell ještě docela vtipný. Ale postavit na něm celý film, byla podle mě špatná volba. Ale za krásnou Lauren Graham jedna hvězdička navíc stojí ;)