Recenze (984)
Zkrat (2011)
Jak píše Cival, Haywire je strašně mrtvolný film. (15%)
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
To byl snad vtip...nebo zlý sen... (15%)
Tohle je válka! (2012)
Nejsem zrovna velký fanda filmů McG, ale This Means War se povedlo a musím uznat, že k tomu velkou měrou přispěl právě jeho rukopis. A samozřejmě ústřední dvojice sympaťáků a skvostná Reese. Hravý film, u kterého se nemusí přemýšlet a zároveň není úplně blbý.. Spokojen. (70%)
Kamarád taky rád (2011)
Hm. Když tak nad tím přemýšlím, tak mě filmek vlastně poměrně dost bavil. Místy. Not bad. Not bad at all. (70%) P.S. Lovely Mila...
Život savců (2002) (seriál)
(85%)
Zkažená úča (2011)
Nikdy bych nevěřil, že trojici Diaz, Segel, Timberlake budu brát za největší klad filmu. Na druhou stranu bych nevěřil, že může existovat něco tak otravného jako Lucy Punch. Slovo trapný se člověku dere na mysl až nepříjemně často. Nu, nic moc. (40%)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Nice ride, he?! (75%)
Hellboy (2004)
I'm fireproof, you're not! (75%)
Hněv Titánů (2012)
Ve všech ohledech horší jak první díl. Jak se k Titánům nachomýtli takoví herci jako Fiennes, Nighy a Nesson mi je záhadou. (30%) P.S. Malinu (nebo něco takového) za nejhorší výkon uděluji Rosamund Pike.
Souboj Titánů (2010)
Škoda. Peníze tomuto projektu rozhodně nechyběly. Zpracování bylo jednoznačně nejsilnější stránkou Titánů a místy bylo prostě nádherné. Problém byl ale ve scénáři, který veškeré snahy pohřbil. Souboj Titánů tak vyšel naslepo. (50%) P.S. Ralph Fiennes byl prostě boží!