Recenze (626)
The Search for Santa Paws (2010)
Velmi pekna vianocna Disneyovka , ktora ma velmi potesila a pobavila .
L. A. - Přísně tajné (1997)
Niet co dodat !
Lepší už to nebude (1997)
Jack Nicholson je jednoducho Diabol
Po čem ženy touží (2000)
Pri kazdom novom zhliadnuti pobavi rovnako kralovsky .
Twister (1996)
Katastroficky zaner , ale napriek tomu realisticky spracovany . Vyborna zalezitost
Halloween: H20 (1998)
Jednoznacne najlepsi diel serie s perfektnou hudbou a atmosferou . Dovolim si tvrdit , ze je to jeden z najlepsich hororov vobec - pre mna osobne naj slasher . Dokonca tento Halloween aby bol kvalitnym a zabavnym hororom ani nepotrebuje extremne krvave besnenie priamo pred kamerou . Jednoducho jeho kvality su uplne inde ako v obycajnom krvavom slashery . Perfektny film
Grizzly (1976)
Na danu dobu spickovo natoceny horor o krvylacnom Grizzlym . Je mozne ze keby v 1975 nevznikli dokonale Celuste , tak by asi nevznikol Grizzly a aj ked sa na celuste nechyta , plne hodnotenie si zasluzi . Ked som to videl prvy krat nemal som ani 10 a kazdu chvilu som odvracal zrak a po rokoch Grizzly nestratil na svojich kvalitach takme nic . Stale dokaze drzat divaka pekne v napäti a nenudi ani na chvilu . Hudba do filmu sa hodi velmi dobre . Kvalitny film
Vysloužilí lvi (2003)
Caine a Duvall pustaju hlasky o sto sest . Pecka
Ospalá díra (1999)
Spickova zalezitost . Niet co dodat
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Po uvodnom filme rezirovanom M.Scorsesem sa velmi tesim na to co pride dalej , a verim ze kvalitou to nepojde dole , lebo Scorsese dokazal ze v danom zanry je ako ryba vo vode . Co sa tyka postav , taak Buscemi je perfektny a verim ze Al Capone v podani S.Grahama dostane este väcsi priestor , alebo sa mozno na konci serialu dockame aj zrodu gangstera A.Caponeho . Cela prva seria je samozrejme suprova , no osobne by som ju prestrihal na takych 8 dielov , tak by z nej bola spickova zalezitost . Tesim sa na druhu seriu