Recenze (525)
Národ Z (2014) (seriál)
DNF
Bunheads (2012) (seriál)
DNF... Zklamání, druhé Gilmorky už to nikdy nebudou (navzdory přítomnosti dobré poloviny herců z původního obsazení). Sutton Foster je mi bohužel nesympatická naprosto ve všem.
Ohnivá sedla (1974)
DNF, pár podařených vtípků, Gene Wilder tradičně kouzelný, ale dost momentů, kdy humor sklouzává někam na úroveň nižšího stupně základky. Fakt ne.
Cell (2016)
DNF. Děsivá nuda, už knižní předloha nestála za nic, ale tohle je totální snoozefest.
Teta Mick (2017) (seriál)
1. série ***
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Trochu zklamání, nejvíc mi chyběl byť i náznak humoru (i když je zřejmé, že postava Han Sola má být comic relief, neusmála jsem se ani jednou), všeobecně film dost zastaral, účesy a kostýmy jsou těžce sedmdesátkové, souboj se světelnými meči k smíchu. Pořád ale stokrát lepší než Skrytá hrozba a Jar Jar Binks na přesdržku.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
DNF... Příšerná Zooey a Mos Def, casting to zabil. Dál to nešlo. S knihou naprosto nesrovnatelné.
Resident Evil (2002)
DNF, zklamání.
Vzpomínky na lásku (2004)
Příšerný, teatrální kýč. Mexické telenovely hadr. Nikdy bych nevěřila, že Hollywood zvládne totéž o tolik civilněji.
Vincentův svět (2015)
Místní hodnocení jaksi o ničem nevypovídá vzhledem k tomu, že film představuje v podstatě delší závěrečnou epizodu seriálu o 8 sériích, který zjevně téměř nikdo z hodnotících neviděl. Stejný případ jako Přizdis*áči a David Brent: Life on the Road. Proč na to čumíte, když vám chybí kontext těch 43 předcházejících hodin, během kterých se postavy nějak vyvíjely?