Recenze (23)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
ten novácký dabing-katastrofa... jinak za 5 hvězd :o)
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
mega mega zážitek...prostě BOHYNĚ :-)
Kuky se vrací (2010)
velké zklamání... :-(
Souboj Titánů (2010)
to byla ale "chujovina", klasice Davise z 1981 se nerovná ani po kotníky
Vlkodlak (2010)
mňamka
Ucho (1970)
excelentní herecké výkony,skvělá režie...BRAVO!!!
Avatar (2009)
filmová lahůdka
Temný rytíř (2008)
já nevím co všichni na tomhle Batmanovi vidí...100 lidí, 100 chutí, pro mě jen ***
Mongol - Čingischán (2007)
na tento filmeček jsem se hodně těšil, ale zklamal mě, bohužel...průměr, tedy 3*
Mlha (2007)
hudba (hlavně skladba The Host Of Seraphim) a překvapující konec mě dostal, dávám tedy 5*, skvělý!!!