Recenze (494)
Avatar (2009)
Za príbeh by som dal 3 z 5*, za spracovanie je málo aj 6 z 5*. A presne tak ako píše jojinecko: "a o tom to je!"
Až na krev (2007)
Plne súhlasím s názorom, že v niektorých momentoch sa až priveľmi tlačilo na pílu a herci v týchto momentoch začínajú prehrávať. Ku koncu som mal ešte pocit, že zaškrípala stopáž a chvíľu sa nič nedialo. A to je tak asi všetko čo som chcel vytknúť. Inak film len a len doporučujem najmä kvôli kamere, silnému príbehu a excentrickému Day - Lewisovi, pri ktorom doteraz neviem, či to hral, alebo je taký aj v súkromí. 85%
Banshee (2013) (seriál)
Banshee je určite seriál z mojej TOP 5, a po jeho skončení uvažujem o najvyššom stupienku. Jednoducho geniálny, nezabudnuteľný a luxusný! Kto náhodou ešte váha nad pozretím seriálu - veľmi odporúčam a kľudne mi môže potom dodatočne poďakovať :)
Barbar Conan (2011)
Veľmi kvalitné spracovanie, najmä čo sa výpravy a efektov týka. A preto nechápem, ako môže mať tento Conan s hromadou akčných scén podstatne nižšie hodnotenie, ako Cageov Hon na čarodejnice.
Bathory (2008)
V podstate som spokojný, keďže som už pred filmom videl niektoré hodnotenia, bol som pripravený na to, že nemám očakávať niečo mimoriadne. Myslím že je to porovnateľné s Perinbabou (ktorá je v hodnotení o dosť vyššie!), aj keď je tento historický film určite náročnejší na spracovanie, v niektorých častiach sa Jakubisko originálne a veľmi schopne pohral so scenárom. S tým rozpočtom sa tiež nedajú robiť veľké zázraky, hlavne nie pri historických filmoch. Plusom sú aj herci (najmä skvelá Anna Friel), hudba, strih, atmosféra a mne sa celkom pozdávalo aj svojrázne poňatie legendy, ktoré dobre fungovalo s vykreslenými postavami. A na záver: film je určený širokému publiku, tak kto je sklamaný jednoduchšou zápletkou nech privrie jedno oko :-) 75%
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Hodnotenie po neúplnej prvej sérii. SPOILER! Áno, vydržal som po jedenástu časť a jej jedenástu minútu, vtedy keď prezidentka musela privítať Toma Zareka (bývalý väzeň, teraz kandidát na viceprezidenta!) pred desiatkami novinárov!!! Populácia už len okolo 47 000 a zdá sa, že všetkých najviac vytáča drzosť nominácie Toma Zareka!!! Neuveriteľné kam sa až tento seriál so svojou stupiditou dostal, najmä keď vidím, že väčšina tu na ČSFD si myslí, že ide o jeden z najlepších sci-fi seriálov. Reku nedbám, ja k nim ale nepatrím, a k dobrému sci-fi mám rád aj trochu pribalenej logiky. Pozn.: to s prezidentkou a novinármi je len jedna z mnoha vecí, čo mi na seriáli vadili.
Battlestar Galactica (2003) (TV film)
Pilot ma fajn naladil, ale nedokázal úplne uspokojiť. Preto sa vrhnem na seriál a dúfam, že podaktorí nevýrazní typicky seriáloví herci si postupom času získajú moje sympatie. Inak v rámci možností fajn efekty a námet - uvidíme kam to až seriál dotiahne.
Bestiář (2007)
Trápny film od začiatku až do konca. Fakt som nevedel na čo a s akou úlohou bol tento blud natočený, až pokiaľ som si neprečítal niektoré komentáre. Ale aj tak nie je veľmi čo hodnotiť.
Beznadějný trouba (2011)
Novodobý Švejk prostredníctvom sympaťáka Paula Rudda? Ale prečo nie, ja som mu dal šancu a nebanujem...
Big Lebowski (1998)
Mne tento filmík zas až tak skvelý neprišiel. Hlučné dialógy medzi postavami mi liezli na nervy, pre mňa určite nič výnimočné ani v rámci komédie. Hlavne spočiatku sa to ešte dalo, potom už to bolo len o tom, kto sa koho viac bojí. Škoda že viac priestoru nedostal Steve Buscemi. Až na hudbu teda pre mňa skôr sklamanie. 65%