Recenze (73)
Výplata (2003)
Tento film som prvy krat videl az v TV sam som si nadaval ze som si ten film nezohnal skor preto ze bol super a ktore proste miluje sci-fi a nevidel tento film mal by si ho ist ihned kupit. Pretoze to je nutnost. Jednym slovom: Krasa
Jedna ruka netleská (2003)
"Ty kurence maji nejak divne zobaky" Najlepsi splech filmu
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
vsetko co bolo v inych shrekoch pospajane do kopy zas sa shrek oduje a na konci sa udobri a povie ze bol retard a ze uz bude ok..... proste az na tu vianocnu naladu nic moc
Dračí srdce (1996)
Najkrajsi dobro/zly drak s dobro/zlym rytierom. Dobre efekty na tu dobu a uzasna rozpravka pre deti aj dospelich
S čerty nejsou žerty (1984)
Moja najkrajsia a najoblubenejsia cesko-slovenska rozpravka. Nech som ju uz videl 1000 krat tak vzdy si viem ku nej sadnut zas a vychutnat si ju tak ako prvy krat co neni tak pri kazdom filme. Boj dobra a zla a samozrejme na koniec happyend tak to ma predsa v rozpravkach byt no nie?
Klíč (2005)
Velmi slusne zmaknuty mysteriozny horor urobeny naozaj na urovni. Napad herci rezia. Tlieskam a davam 5
Roboti (2005)
Jeden s mojich najoblubenejsich animakov....super animacia aj pribeh nie len pre deti
Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
Videl som to aj v 3D aj normlane no a bez 3D je to fakt o nicom s 3D o hviezdicku viac
My dva a křen (2006)
Priemerna komedia. Vaham medzi 3-4 hviezdickami ale na koniec davam 3 pretoze by som neobjektivne hodnotil voci ostatnym komediam
Minority Report (2002)
Spolu s Paycheck moje najoblubenejsie scifi. Pre milovnikov sci-fi nutnost vidiet pretoze toto je ten pravy filmovy zazitok