Recenze (73)
Oko bere (2008)
Za poslednu dobu jeden s filmov ktory splnil plne moje ocakavania. Dobry scenar aj herci a myslim ze hlavne kartovy fanusici by si tento film nemali nechat ujst...
Motel smrti (2007)
Pribeh ktory sme tu mali 1000 krat zacina sa to cestov v aute zrazu sa auto pokazi a oni musia ostat v motely kde sa deju divne veci. Davam 2 hviezdicky za hercov a dobru reziu.
Pohádka ze zátoky (2008)
Nic moc...Velmi slaba animacia a dabing je otrasny. A ta jedna hviezdicka? Ani neviem za co asi ze som to vydrzal kukat do konca
Dokud nás smrt nerozdělí (2003)
Po dlhej dobe super komedia pri ktorej som sa zabavil. Urcite odporucam pozriet
Nikdy to nevzdávej! (2004)
Velmi moc predvidatelny dej vzdy som vedel co bude nasledovat a velmi som sa nudil. Tento film je vhodny len ako taka chutovka nedelna ked v televizii nic nebezi. Slabe. 2 hviezdicky za ani vlastne neviem co...
Varan vs. Kobra (2005) (TV film)
Keby sa tu dal dat odpad na dvadsiatu tak tomuto by sa to vazne hodilo. Nic horsie som nevidel to ze som toto ohodnotil ako odpad tak to urazam tie ostatne odpady. Fakt tie zufale "efekty" ak sa to teda da tak nazvat su vazne hrozne ako keby to robil niekto prvy krat. Len tri slova: otras, hrozna, des....
Nepřítel státu (1998)
Tak tento film mozem. Videl som ho asi 1000 krat a stale sa mi paci. Takto ma vyzerat dobry film- Super herci,napad,scenar proste vsetko....
Pátý element (1997)
Stara klasika ktoru si myslim netreba prilis komentovat lebo kazdy vie o co tam ide
Kurýr (2002)
Nabite akciov od zaciatku az do konca
Záhada Blair Witch (1999)
Tak toto je ten najlepsi horor vsetkych cias????? fuj! velmi slabeeeeeee onicom nevidel som tam nic coho by som sa mal bat len som sa smial na hercoch ktory by nezahrali dobre ani v komedii