Recenze (103)
Johnny English (2003)
Navzdory velkému vychvalování mě to moc nenadchlo, celkem trapná parodie na Jamese Bonda, proto původně***, čtvrtá* za těch pár vtipů, které se tam dali najít.
Saturnin (1994)
Jedna z nejlepších českých komedií, kterou bych zařadil ještě k nestárnoucím komediím typu Vesničko má středisková, Slavnosti sněženek atd.
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Čekal jsem něco lepšího, ta * je tam za Jacka Nicholsona, který neustále dokazuje, jak se hodí pro role podivínů(viz Lepší už to nebude...), druhá za snahu.
Samotáři (2000)
Několika slovy:odpad odpad odpad odpad odpad!
Sedm samurajů (1954)
Obvzláště hodnotím realistické chování samurajů, kdy bojovali celkem normálně, ne nějaké přehnané bojové triky, jak jsme tomu zvyklí u holywoodských filmů.
K-19: Stroj na smrt (2002)
Čekal jsem od toho něco víc, ale jinak dobrý.
Ronin (1998)
V podstatě souhlasím s hans500, akorát někdy byly akce příliš nepřehledné(alespoň pro mne) - proto ta * dolů, jinak dobré.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Původně jsem myslel, že to bude vážný film, ale příjemně mě překvapilo, že se u toho dá i zasmát.
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Skvělý výkon Davida Sucheta, viděl jsem několik dalších "Poirotů"(Ustinov), ale tenhle je bezkonkurenčně nejlepší.
Jedna ruka netleská (2003)
Rád bych tento film okomentoval, ale nechce se mi opisovat Slovník českých vulgarismů.