Recenze (65)
Saw 5 (2008)
ne prosím už ne..doufám že už je to poslední jinak fakt nevím
Juno (2007)
Tak tenhle film nemá chybu..Už dříve jsem měla tušení že Ellen Page je výborná herečka i Jennifer Garner zde ukázala že umí hrát..nevím co říct jen snad samé chvály..100%
Volver (2006)
Tak pro tenhle Almodovarův snímek mám slabost..Penelope hrála skvěle..Almodóvar zase natočil snímek s motivem magického realismu a opět se zase zaměřil na las mujeres..pardon...na ženy..což je jeho nejoblíbenjší téma...
Hlavní podezřelý: Poslední případ (2006) (TV film)
Helen Mirren je neskutečně skvělá herečka a v tomhle seriálu hraje na výbornou
Oko dravce (2008)
Slušný thriller na který se lze podívat více než jednou
Seed (2007)
Boll se opět ukázal..naprostá katastrofa
Okruh přátel (2006) (TV film)
lehce průměrný thriller..neurazí ani nenadchne
Star Wars: Klonové války (2008)
Tohle se dá shrnout jednou větou. Zklamání roku..tolik jsem se těšila a nakonec...katastrofa
Klíč (2005)
Nebylo to tak špatné jak jsem myslela..Čekala jsem další bezduchej horror o ničem, bez děje a s otřesnými herci..Nakonec to byla i zajímavá podívaná
Comeback (2008) (seriál)
čekala jsem daleko horší..buď počase uberu a nebo nějakou hvězdičku..zatím je předčasné tenhle sitcom odsuzovat.Třeba ještě překvapí