Poslední recenze (28)
Warrior (2011)
No já teda nevím, ale místní hodnocení mi připadá dost přepálené. Snímek jako takový je natočen bravurně, emoce taky fungují, ale je to tak strašně předvídatelné a patetické, že se mi to skoro ani nechtělo dokoukat..
Nábyteček (2010)
Po seriálu Girls další zkušenost s mladou herečkou a filmařkou Lenou Dunham. Poměrně banální příběh všedního života, kdy se hlavní hrdinka protlouká životem, otřesená vlastní existenciální krizí a vztahovými neúspěchy. Zápletka sice není kdovíjak objevná, ale výrazně jí vylepšuje hořký humor, únosná dávka tragikomiky, neokoukaní herci a výborně zpracované dialogy. Škoda jen toho mdlého závěru, který celkové vyznění snímku dost sráží.
Strom života (2011)
Strom života přesně splňuje mé představy o filmovém filozofickém díle, jehož autor si mistrně pohrává s myslí diváků i navzdory tomu, že základní myšlenka je úplně banální. Snímek jako celek je se svou úžasnou hudbou, krásnými obrazy a skvělými herci překvapivě konzistentní a Terrence Malick mi zprostředkoval příjemný filmový zážitek. Natočit ódu na život, která má i duši, se mu skutečně podařilo. Jen škoda toho zbytečně natáhlého přírodopisného dokumentu na začátku. Krásné, ale pro vyprávění víceméně bezvýznamné obrazy mě začaly po chvíli dost nudit. Proto ubírám z celkového hodnocení jednu hvězdu.