Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Je krátce po sametové revoluci a Iveta míří na vrchol. Opakovaně vítězí v anketě Zlatý Slavík, prodává alba po tisících a má vztah s mužem, kterého všichni obdivují. Ladislav s ní však nežije, Iveta tak často zůstává sama. A když se dozví, že její osudová láska Petr Sépeši během jejich vztahu počal dítě s jinou, je toho na ni příliš... (Voyo)

(více)

Recenze (27)

JosefTomas 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Houpačka mezi Samirem a divákem, kterou režisér houpe neuváženě a tempo si určuje sám. Iveta dokáže mnohdy překvapit, některé postavy si dialogově a herectvím sednou (Brzobohatý jako Štaidl), některé jsou naopak ale úplně mimo (vizuálně nepodobný Ondřej Ruml, s polohou hlasu bas-barytona, se tu objevuje jako tenor Gott) a hlavně je tu spousta věcí zas úplně zbytečně (za necelou hodinu se stane dost a nic vlastně pořádně). Samir si však je evidentně vědom toho co dělá a já jeho vizi a způsob prezentování respektuju. Jestli jej ale shledávám v tomto případě za ideální, je věc druhá. ()

Gig 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak pokud přistoupíte na hru, kterou s námi tvůrci hrají, pokud jste přijali ony role v minulé sérii, umíte-li oprostit od skutečných postav, tak tento první díl druhé série užijete. Druhou kopii Bartošové, natož Gotta nebo Svobody nejde najít. A to je vždy kontroverzní - nejen tady, ale i jiné osoby, které máte v paměti. Naopak Fialovou musím pochválit. Taktéž Brzobohatý jako Štajdl je výborný. Zajímavá je role Jána Jackuliaka a na něho jsem zvědav i v dalších dílech. Jen co bych zkrátil, to je první píseň s dvojnicí. Byla zbytečně dlouhá - studiová. Nebo měli udělat víc střihů a jiných záběrů. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Přehlídka trapnosti, sračkovosti, zcela nenavazujících scén a karikatur známých osobností. Je k neuvěření, jakým způsobem se začala II. série, ve které je zpěvačka na svém kariérním vrcholu. První, co praští do očí, je neskutečně nevhodný barvičkový vizuál. Čekal jsem, že zpoza scény přiskotačí Mario Bros, a když už je tam ten Karel Svoboda (Saša Rašilov), tak přiletí i Včelka Mája. Tak nikoliv, skutečně se zjevila Iveta Bartošová (Anna Fialová). A nyní následovala jen a pouze úděsně nezvládnutá jedna scéna za druhou. Začíná to Láďou Štaidlem, jak v pořadu Na výsluní vysvětluje důležitost dublerů slavných umělců. Načež s mírným zpožděním dorazí Iveta a oba společně sehrají scénku s figurínou, která je zpěvačce podobná. Vylil jsem na sebe konev studené vody, abych po tomto mohl vůbec u této epizody setrvat. Následovalo pásmo na sebe nenavazujících scén. Iveta dostává od muže, který jí je posedlý, svatební oznámení, na němž figuruje její jméno v kolonce nevěsty. Pernou chvilku představuje skok k jejímu těhotenství, kdy vidíme Štaidla sklánět se nad Ivetou na nemocničním lůžku a nutí ji k interrupci, aby její pěvecká kariéra dítětem neutrpěla. Vše špatně zahrané a zrežírované vrcholí Karlem Gottem, respektive jeho karikaturou, otřesně ztvárněnou mistrovi absolutně nepodobným Ondřejem Rumlem. A na závěr si Gott s Bartošovou dají duet. Byl to pěvecký duet Fialová a Ruml, podotýkám. Z toho hnusu jsem se sugestivně otřásl. Z herců není nikdo svým slavným předobrazům podobný. Jen Ondřej Brzobohatý toho Štaidla připomínal. To byla největší přednost první epizody. Dále převažují jen samé zápory. Vše má podobu nezvládnutého životopisu zpěvačky. A dá se u toho úspěšně kroutit hlavou a smát se. Vyšla z toho parodie. A sledování zbývajících dvou epizod odkládám na neurčito. 2/10 ()

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tvůrcům asi došlo, že už jen pohádkou to neuhrají, a tak nasadili skoro surrealistický vzhled scén, podivné barvy skoro jako z hororu. Jen vedení scénáře nechali stejné, tedy povrchně bleskové (rozuměj jako z deníku Blesk), nepřinášejí nic nového ani objevného. Dokonce zde mají chybu, kdy novinářce v kabelce zazvíní telefon - v roce 1993! ()

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mělo to potenciál představit nám spoustu témat a událostí, které se v mezi čase staly, ale bohužel jsme se nedočkali ani té revoluce nebo zmínce o ní. Je to podobně otřesně nudný a zdlouhavý začátek jako u 1. série. Vše se táhne, dialogy nedávají smysl a jen hra se světlem a barvičkama se může zdát jako přidaná hodnota první epizody 2. série. Avšak zbylé 2 epizody naštěstí dojem ze 2. série vylepšují. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (2)

  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)
  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama