Reklama

Reklama

True

  • Německo True
Krátkometrážní / Romantický
Německo / Francie, 2004, 10 min

Epizoda z filmu Paris je t'aime o vztahu dívky a slepého kluka. (Elrond88)

Recenze (121)

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Veľmi pôsobivý film, akurát, že ten úvod ma zaskočil, lebo prirovnávať lásku k ročným obdobiam sa mi nepáči, ale našťastie to dopadlo inak. Taktiež dievča bývalo blízko divadla a slepí chlapec k nemu poznal skratku, no ona nie, tak to bolo viac než divné. Taktiež som nesúhlasil so všetkými ich aktivitami, ale láska slepého chlapca a vidiaceho dievčaťa na mňa zapôsobila. Svojou technikou tiež nebol zlý, ba možno naopak a tak to oceňujem, lebo to bolo podľa mňa kvalitné. ()

ABLABLABLA 

všechny recenze uživatele

"Čas plynul. Čas utíkal." Vcelku hezké a utvrdilo mě to v tom, že se musím konečně podívat na celý projekt Paříže. Natalie Portman můžu, je skvělá a tady jakbysmet. Všechno to tak hezky odsýpalo, že mě tady nevadily opakující se repliky, protože k tomu to prostě patřilo /ačkoliv jindy mě to vytáčí na nejvyšší míru/. No a ten konec... co si budeme vykládat.. docela jsem to i čekala. ()

Reklama

Arcipes 

všechny recenze uživatele

Tykwer v celé své kráse a dokonalosti. Jeden z nejlepších kousků Paris, je t'aime. Tomovi se na rozdíl od většiny jeho kolegů podařilo využít potenciál krátkometrážního filmu a vytvořit něco, co paradoxně zanechává v divákovi mnohem hlubší a rozsáhlejší dojem. Vztah v deseti minutách, se skvělou hudbou a výbornou ústřední trojicí - Belsonem, Portmanovou a Paříží. 4/5 ()

S.v.T 

všechny recenze uživatele

Nejen řemeslně naprosto skvělé dílko, ve kterém ani tolik nejde o to, že v něm hraje Natalie Portman. Jakoby odměřený gradující komentář hlavního hrdiny vyústí v závěrečnou větu při telefonním rozhovoru, kterou si každý může vyložit po svém. Proč sledovat nekonečné love story, když může mít člověk stejně silný dojem i ze sedmiminutového filmečku? ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Nejpůsobivější a nejefektnější (bratři Coenové a Sylvain Chomet prominou) filmový příspěvek z povídkového snímku Paříži, miluji Tě. Tom Tykwer se vrací k experimentálnímu filmovému vyprávění a la Lola běží o život - famózní, chirurgicky přesný střih v neobvyklé klipové dynamice, cyklení linearity, práce s výraznou pointou, jednoduchý scénář...a to vše zhuštěno v kompresi pouhých 7 minut ... účinek je dechberoucí... Tvůrce, který osobitě žongluje s významy a rychlostí filmového času a formálními postupy videoklipu dosahuje maximálního efektu a účelnosti. Takhle vypadá postmoderní filmový tvar. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama