Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Isherwood
    ****

    Spielberg je produkčně při chuti, takže pod svým patronátem nechává slušné režisérské řemeslníky, aby prokázali talent. Carusův film není ničím jiným než celovečerním popcornem bez vyšších ambicí, který pevně svírá několik žánrů, obratně cituje slavnější kolegy a přitom dvě hodiny poctivě baví, bez jediné hluchého místa, kde je tempo natolik zběsilé, že zabíjí i děravou logiku, a herci natolik výteční, že i ty tuhé dialogy mohou jít k čertu. Rozzuřené výtky okolo, určené těkavé kameře a zběsilému střihu, jsem ochoten akceptovat leda tak u automobilové honičky, kde ty destrukční hody nevyniknou úplně naplno, ale jinak zatraceně gut. Fajn pohádka na dobrou noc, po které budu opět po dlouhé době usínat s cynickým pocitem, že podobné hračky jednou pohřbí celý ‚civilizovaný‘ svět. :)(21.12.2008)

  • Renton
    **

    Scénář: John Glenn, Travis Wright, Hillary Seitz, Dan McDermott .. Jsem otráven! Eagle Eye není ničím víc než jen dalším filmovým dežavi. Respektive omlazeným mixem Enemy of the State & Déjà Vu (Tony Scott) + uvědomělých umělých inteligencí + s nádechem politicko/teroristického thrilleru + Hitche (kterého D.J. Caruso vykradl už minule a lépe v Disturbia). Hodně bych odpustil a přehlédl, kdyby tohle dokázal film nahradit alespoň pořádným drajvem. Bohužel, výše zmíněným snímkům sahá maximálně ke kolenům a nepřevyšuje je ani akčními pasážemi či nějakým napětím. Nejen že se tohle nekoná, snímek je navíc krutě brzděn sentimentálními vykecávacími částmi, které nudí (stříhat!). Hudbu udělal Brian Tyler, ale v hlavním motivu jsem donekonečna slyšel vykradený Rabin&Gregson-Williams Armageddon. Shia LaBůh je sice stále fajnovější, Michelle Monaghan přitažlivější i zbytek hereckého ansáblu neurazí, ale ten klišovitý scénář, nulová originalita, náhody a produkční zásahy ano. Pokud chcete pořádný (sci-fi) útěkový film muže a ženy, dejte si Island maestra Bay. ___ Dojem nezachrání ani věta z recenze Franty Fuky „mistrovství těchhle filmů spočívá v tom, že nám v nich ta nelogičnost nevadí a bavíme se stejně“, protože Eagle Eye do jeho zmíněné elitní skupiny nepatří. Není zábavně hloupý, je prostě přestřelený a blbý jako jeho, s každou minutou otravnější, scénář. __ Mám velkou chuť vrazit k té padesátce dvě hvězdy. Co chuť - šup je tam, protože s tímhle na mne nechoďte!! _ 50%.(2.10.2008)

  • Fr
    ***

    Byl jste aktivován Jerry. Musíte spolupracovat…. Máte depku, že celý váš život je monitorován? Že ,,NĚKDO“ dokáže vše kolem váš řídit na dálku? Tak ruce pryč od tohoto filmu! Sice neuvidíte S. LaBeoufa v permanentní akci, ale nebudete si muset lámat hlavu, jestli má to či ono logiku, nebo jestli máte přijmout neznámý hovor. Já ho klidně zvednu, protože i když se Eagle Eye tváří vážně, mě to moc nebere. PŘÍBĚH*** HUMOR* AKCE**** NAPĚTÍ ***(13.1.2009)

  • Bluntman
    ****

    Hitchcock a Kubrick na speedu, kterým chybí sofistikovanost, ale zato mají koule. D.J. Caruso po nepřiznané vykradačce OKNA DO DVORA v DISTURBII přichází s variací na NA SEVER SEVEROZÁPADNÍ LINKOU v OKU DRAVCE (scéna na poli za bílého dne!) a přimíchává k tomu 2001: VESMÍRNOU ODYSSEU, protože pochopil, že už nestačí být "jen" hi-tech, ale je nutné být sci-fi. Nemám totiž za to, že film je s přibývající stopáží čím dál béčkovější a hloupější, ale že akce je v duchu akčních filmů čím dál tím přepálenější až do úplného závěru (čím by byla první M:I bez za vlasy přitažené scény v tunelu či SMRTONOSTNÁ PAST bez seskoku z budovy na hasičské hadici?). A akci D.J. Caruso umí, a tak pokud máte vytrénovaný zrak, v dvousekundové změti obrazů se budete perfektně orientovat díky nájezdům a odjezdům a fyzicky pocítíte tříštící se kov aut (což je dáno hlavně díky rytmicky rušícím jednosekundovým prostřihům, posílením zvukových efektů a "mediaventureovskou" rytmizující hudbou, která dělá hodně). Jenže zatímco u Hitchcocka jsme se postupně dozvídali, že "ti zlí" jsou "ti navrchu (ve vládě)", tady to víme hned a závěrečné utvoření páru působí sice decentně, ale hrozně zastydle a zpátečnicky (žádný vlak zajíždějící do tunelu se nekoná). Napětí a pocit paranoie byl permanentní, ale nadšení mi kazil fakt, že jsem napřed a že se jedná o popcornovou jednohubku, která ustála sentimentální dialogy díky výbornému Shiaovi a která není tak vypravěčsky vysoustružená, protože se vrací zpět a dialogovky retardují temporytmus vyprávění.(4.10.2008)

  • viperblade
    ****

    Eagle Eye je film, který běží kupředu rychlostí Usaina Bolta a možná ještě rychleji. Nedá vám čas na to, abyste si něco promysleli (což je dobře, protože pak byste mohli objevit pár chyb) prostě se dívejte. Třeba na Shiu, který (opět) dokazuje, kdo převezme role charismatických chlapíků pro nové desetiletí. Nebo na Michelle, která hraje prakticky stejnou roli i v pozdějším filmu Source Code. Nebo na akci, která kdyby místy nebyla zběsile sestříhaná, tak by mohla být opravdu geniální. Zkrátka a dobře, tohle je typický popcorn - sednout, čumět, být spokojený, jak to je vše dynamické a jak to vše (až na pár malých detailů) klape. 80 %.(26.8.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace