Reklama

Reklama

Útok na Bílý dům

  • Česko White House Down (více)
Trailer 3

Hlava Spojených států amerických, prezident Sawyer (Jamie Foxx), má v plánu uzavřít mírovou dohodu na Blízkém východě a stáhnout všechny americké vojenské jednotky z této oblasti. Potřebuje získat podporu vlády, a tak se snaží její představitele přimět k souhlasu s tímto postupem. Spojuje se proto s mluvčím Bílého domu Raphelsonem a snaží se ho přimět k podpoře. Ten však nemá v plánu návrh podpořit a osobně se domnívá, že stažením vojenských jednotek z Blízkého východu by se mohly Spojené státy dostat do ohrožení. Členem ochranky mluvčího je i mladý svalovec John Cale (Channing Tatum), který má za sebou několik vojenských misí v Afghánistánu. Práce ho nenaplňuje a touží se dostat k ochrance prezidenta USA. Asistentka amerického viceprezidenta mu proto domluvila pohovor přímo v Bílém domě se zvláštní agentkou Finnertyovou, která již léta pracuje pro prezidentovu tajnou službu. John se chce šance chopit naplno, navíc s sebou do Bílého domu bere i svou dceru Emily, která je prezidentovou velkou fanynkou. Agentka Finnertyová roznese Johna na kopytech a práci mu nedá. John je zklamaný, a když se ho po pohovoru dcera zeptá, jestli ho přijali, nemá sílu jí říct pravdu. Dívenka je nadšená a přemluví otce ještě k tomu, aby absolvovali prohlídku této významné budovy. Když se navíc díky prohlídce setká i se samotným prezidentem, a dokonce si s ním natočí video pro svůj blog, je v sedmém nebi. Hlavním šéfem prezidentovy ochranky je Martin Walker, který má za týden odejít do důchodu. Spolu se svou ženou se v současnosti srovnává se ztrátou milovaného syna, který coby voják přišel o život právě v oblasti Blízkého východu. Den probíhá jako každý jiný, alespoň do té chvíle než v budově Kapitolu dojde k výbuchu, při kterém je zraněn i viceprezident USA. Prezidentova ochranka musí okamžitě jednat, zajistit Bílý dům a také dostat prezidenta do bezpečí. V rámci opatření musí také skupina návštěvníků, mezi nimiž je i John, vyčkat v zavřeném salónku. Emily je ale v té době na toaletě a nemůže se tedy nijak spojit se svým otcem. Bílého domu se postupně zmocňuje neznámá organizovaná skupina střelců. Vraždí kohokoliv, kdo jim přijde do cesty. Svědkyní toho se stává i vyděšená Emily, která se snaží najít bezpečné místo k úkrytu, ale přitom stihne natočit na mobil několik záběrů vražedníků a dát je na svůj blog. John má zákaz hnout se ze salónku. I tam se ale dostanou teroristé a drží návštěvníky jako rukojmí. John jim uniká a snaží se najít dceru. Agent Walker řekne prezidentovi, že ho dostane do bezpečí bunkru, ale cestou do bezpečí postřílí ostatní členy ochranky a přiznává prezidentovi, že i on je jeden z padouchů. Do cesty se jim ale připlete John, zachrání prezidenta a společně se vydávají na útěk. Cestou potkají několik ozbrojenců, ale s jejich likvidací si poradí. Ukryjí se spolu ve výtahové šachtě... (TV Prima)

(více)

Diskuze

Segrestor

Segrestor (hodnocení, recenze)

Enšpígl

u Olympu jsem šel níž s hodnocením, právě kvůli tomu patosu kolem prezidenta, samozřejmě útok na WH je klidně na deset hvězdiček. Možná to ale při dalším kouknutí zvednu. už i Wáca pyskoval, že dvě je málo :))

 

otázka spíš je, co by pak pustili do medií, navzdory skutečně provedenému zásahu .)

na příspěvěk reagoval Wacoslav1, Enšpígl

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Enšpígl

Přesně z těma starýma akčnákama mi mluvíš z duše. Já radši taky drsnou nekompromisní akci a i když Sly a Arnold jsou hrdinové mého dětství a letos mě bavila jak Konečná tak Bullet to the head tak i u mně zatím Olympus vede coby top akční film tohohle roku. S tím Butlerem si myslím, že je to tím, že on pořád není ještě vyloženě akční herec já ho doted pořádně neznal on moc čistokrevných akčních úloh neměl. Uvidíme co bude dělat dál. Jinak jasný vím, že tam nebyli jenom samý děti, ale tak ty si v poho (rád čtu tvoje komentáře) a rozumíš jak to myslím. Určitě tam kromě tebe mě a mýho kámoše ještě nějací třicátníci byli takže v pohodě :-)

na příspěvěk reagoval Enšpígl

Uživatel agentmiky smazal svůj příspěvek.

Ouwen

Ouwen (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

to mně mrzelo, Gerard moc často kudlu nepoužíval :'( a jinak, myslím si, že filmu dám nejhůř 4*, sice to není dle mých představ,ale pokud mne to zabaví, tak cajk

Enšpígl

Enšpígl (hodnocení, recenze)

Segrestor

Jo, ano tvůj koment jsme četl :) měl bych jen drobnou výhrady s těma vysmatejma pubertakama, k pubošům mám věru daleko :-) a tady u toho jsrm se několikrát zasmál, ale klidně to neřeš, hovno se děje, je to tvůj koment. Tak Ja byl z Olympu nadšenej mnohem víc, protože prožívám období kdy se mě dost stýská po tvrdý nekompromisní akce made in 80 leta, kdy rána pěstí nebyl digitální efekt, ale byla to ještě pořád stará dobrá rána pěstí. Bezpochyby tento film v mých očích má nadhled právě jen v akčních scenách což je sice fajn, ale paradoxně mě osobně víc vyhovuje opak, viz koment uživatele Gimp u Olympu. Pokud jde o herce tak Butle rje vyšší liga to ano, ale stejěn bych na jěho místě radši viděl třeba Bruce, mě prostě Butler nesedí uplně za top ostrýho kluka, nicméně proti tady tomu playboyovi je zlatej. Tu holku prostě musíš kousnout, to jsou právě ty amerikanismy :) v Olympu máš zase pád dlouhej vlajky, ale vem to čert. Pokud jde o přepadení tak obě jsou samozřejmě frašky, ale v Olympu se mě líbilo x krát víc, dokonce si troufnu říct že to je zatím nej akce 2013. Ono obecně vyjma serií se snažím filmy totálně neporovnávat, každej je jedinečnej, jen hold yněkdy je to jedinečná sračka jindy jedinečnej hit.

Mě by právě zajímal real, ale taky si myslím že by ho nechali bejt osudu, případně by se o něco pokusili ale s vědomím, že si to odserou úplně všichni.

na příspěvěk reagoval Wacoslav1, Segrestor

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Ouwen

Uvidíš sám Tatum je spíš takovej komik no neumí hrát moc vážně a když se o to pokouší smrdí to průserem. Ty vole Butlera bych nasrat nechtěl by mi řekl its funny right? a pak by mi zarazil nůž do lebky :-)

na příspěvěk reagoval Ouwen

Ouwen

Ouwen (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Tak víš co, Butler to má v krvi, podívej se mu do tváře a do takových filmů se hodí. Co se týče Tatuma, tak má to charizma, ale je to něco, jako když Bieber zkouší rap :D nehodí se tam, v takové roli bych chtěl vidět nějakýho fakt zabijáka, ale co věc názoru

na příspěvěk reagoval Wacoslav1

Segrestor

Segrestor (hodnocení, recenze)

Enšpígl

pokud se prezident stane rukojmím, postup se odvíjí od toho prvního pravidla: nikdy nevyjednáváme s teroristy. nemůžou jinak, pač pak by všichni teroristi chtěli zajímat jen prezidenty. Tedy, nejspíš by ho nechali osudu, pokud by nebylo v jejich moci ho osvobodit. tys ale asi myslel ten postup toho osvobozování, že?

na příspěvěk reagoval Enšpígl

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

vegetol.mp

Nesouhlasím když si přečteš můj koment nebo poslední podrobnej post co jsem psal Enšpíglovi tak snad uvidíš, že jsem vysvětlil komplexně co všechno mi vadí na tomhle filmu. Víc už to fakt rozebrat nemůžu. Jo a můžu ti klidně říct, že Tatum tu určitě nebyl nejslabším článkem. Nějak moc mi v tomhle filmu nevadil takže tím to nebude. Já mám spíš problém s tímhle filmem jako takovým :-)

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Enšpígl

Nevím asi to všechno sebeparodie nebyla. Něco bylo míněno vážně, ale přišlo mi to všechno takový hrozně uhozený. Ten začátek těch prvních půl hodiny to bylo k nepřežití. A další věc asi to nehodnotím objektivně jak už jsem napsal k těm hercům tady nemám vztah žádnej mě nezaujal. Tatum je podle mě největší akční neherec co existuje. Ten prezident mi přišel taky uhozenej. A teroristi byli vyloženě směšný. Já tu byl zvědavej jenom na Jasona Clarka který mě zaujal v Zero dark thirty. A jako nebyl špatnej, ale sebelepší herec neudělá nic s tím když má blbě napsanou roli. Jinak v tom kině jsem občas nechápal ty lidi, že se smáli úplně všemu i těm vážnějším scénám to jsem taky nepobral a tudíž netvrdím, že tam nebyli, ale prostě jsem jim to nesežral. Takže objektivně bych tomu filmu tak 2* dal, ale nasralo mě to jako celek a ten konec jak tam ta holka vlála tím praporem a odvolala stíhačky to zabil úplně. To mě prostě dorazilo.

 

Jinak souhlasim z tebou,že porovnávat to s Olympusem asi není úplně fér. Jenom to jsou dva podobný náměty, ale úplně odlišný zpracování. Prostě Fuqua to pojal vážně Emmerich jako komedii není sporu o tom, že Olympus je taky jenom akční výplach bez větší logiky, ale přišla mi tam mnohem nekompromisnější akce asi to bylo i tím erkovým ratingem. Nikdo se tam z ničím nemazal ty Koresjký teroristi popravovali jak o život průstřely hlav nože zabodnutý v různých částěch těla a do toho nekompromisní Butler kterýmu jsem prostě na rozdíl od Tatuma toho akčního hrdinu uvěřil. White house down byl celkově hrozně vyměklej a korektní. Borec se postaví teroristovy do cesty on mu řekne uhni on na to jenom přes mou mrtvolu, terorista odpoví to se dá zařídit a střelí ho do nohy? Tak co to je no prostě trapas. Ani to nebylo takgiganticky akční a velkolepý jak by člověk od Emmericha čekal. Akce velmi průměrná pár výbuchů fakt nechápu na co padnul ten 150 milionovej rozpočet. Fuqua natočil Olympus z polovičním rozpočtem a i když pravda ty triky tam nebyli bůhvíjak skvělý, ale přišlo mi to prostě akčnější no. Asi tolik můj pocit.

na příspěvěk reagoval Ouwen

vegetol.mp

vegetol.mp (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Jenže tvůj problém je, že vidíš jen černou a bílou. Nikdy ne šedou. Onehdy jsi v diskuzi napsal, že Zákon ulice se Seagalem byl docela dobrej, ale sral tě tam záporák, kterej se snažil bejt hrozně gangsta, tak jsi tomu dal odpad. Což nedává logiku. Tady tě sere Tatum, tak dáš taky odpad. Kdybych měl dávat odpad všem filmům, na kterejch mě něco sere, tak se z toho zvencnu:)

na příspěvěk reagoval Wacoslav1

Enšpígl

Enšpígl (hodnocení, recenze)

Vy jste fakt měli pocit, že když ten hrdina z afgnastánu mluvil o dcerce a o tom jak pro ní není hrdina a vůbec celá ta rodinná dějová linka je sebeparodie ? Já teda ne a pokud ano tak jsem jí hold neprokouk a to už nemluvím o některých typicky amerických věcech, které mě taky jako sebeparodie nepřišli, ale to od amíků už beru. Za sebe musím říct, že Butlera jeho akci v Bílým domě to teda rozhodně nemělo, ale srovnávat filmy je vražda. Stejně by mě zajímalo jaký maj amíci postupy v případě že by jejich prezident byl rukojmí, což asi není realný. Tady mě fascinovala ta vnější nečinnost všech složek, pak najendou rána z tanku a zase nečinnnost, nevím no, se všema těma speciálníma jednotkama všeho druhu co maj.

na příspěvěk reagoval Wacoslav1, Segrestor

Ouwen

Ouwen (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

omg, já vyhledávám akční nářezy, kde hrdina si sám ze sebe dělá prdel, jako Butler, anebo smrtonosná past 5, Martin Zbubna ví,o čem mluvím... tohle mně moc neláká, ale jakmile k tomu budou titulky, jdu na věc, ale tu stopáž trošku přepísk 

mzss1

mzss1 (hodnocení, recenze)

Wysch

Tak pohoda, já se rád zasměji, třeba Osamělý jezdec byl parodicky podán, ale já se bavil, dal jsem 5* ale tady je problém, že už vznikla jiná verze domu. Pád bílého domu je pro mě pecka, poukazuje to na starý klasiky, takže jasných 5* u tohohle se bojím, ale Emmericha mám rád, Univerzální voják, 2012, Den nezávislosti - všechno jsou to pro mě 5*hvězdný záležitosti bez ohledu jaké to má hodnocení či komerční úspěšnost. Jako, tenhle film nechi zatracovat když jsem ho ještě neviděl. KDybych neměl volnásky kašlu na to, ale ty 3* snad dám :) Nejhůř 2* Na odpad to zas nebude si myslím, určitě je to slušná akce..

Wysch

Wysch (hodnocení, recenze)

mzss1

No jestli to máš zadarmo, tak asi jo, asi bych - nebejt ČSFD projekce - na tenhle film taky nešel a počkal si na nějakej nosič, kterej potom můžeš aspoň prodat, pokud se ti to nebude líbit. Ale jestli to máš free, tak do toho asi jdi. Podle hodnocení různejch filmů si myslím, že máš zajímavej vkus na filmy, tak třeba tě totální sračka jménem White House Down bude bavit. Je to (sebe)parodizující  akčňák osmdesátkovýho typu, takže pokud ty repliky, co vypouštějí postavy z huby, brát vážně, dáš nejspíš odpad, ale pokud tě Emmerich naladí na svojí notu, budeš se odhadem 60% filmu upřímně smát a dojmy budeš mít po odchodu veskrze pozitivní. No.

na příspěvěk reagoval mzss1

mzss1

mzss1 (hodnocení, recenze)

Wasch: dobra uvaha, mam ale doma 3 listky do konce cervence, tak toho vyuziju...jako skoda, aby to propadlo, nerikam, ze to bude blbost, treba dam 3* mozna me.to oslni vic ja jen vychazim z predpokladdu...

na příspěvěk reagoval Wysch

Wysch

Wysch (hodnocení, recenze)

mzss1

A proč jdeš na film, o kterém jsi přesvědčen, že tě nebude bavit? Tuhle logiku nechápu.

mzss1

mzss1 (hodnocení, recenze)

Tak je to vzdy vec nazoru, ale.s.Wacou jsem se shodl na pacifiku. Jednak to ma nepochopitelny pribeh, spatne natocene akcni sceny, nesympqticke postavy a trapne scney, skrek mladete prisery atd u me slabsi 1* a tam jsem se zasmal jak to bylo ujety :-))) v nedeli risknu white house down ale nic od toho necekam. Pac nevydrzel jsem to videl jsem 3 cllipy a stacilo mi to, verim, ze se zasmeju, ale to na hodnoceni nic menit nebude, urcite budu hodnotit i akci, takze pochybuju, ze dam odpad, uvidim, ale olympus u me taky vede, to je vazny rkovy film, ktery se povedl po vsech strankach, muj nazor. :-)

na příspěvěk reagoval Wysch

Wysch

Wysch (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Mně ano, protože tady na ČSFD existuje tolik sucharů, že je až s podivem, že si těch cca 70% zdejších uživatelů tuhle sra.ku s chutí užilo.

Mikei

Mikei (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Tak tady u toho filmu se absolutně neschodneme. :)

Ale jak říkáš, já neměl problém ani s Olympusem. Logika tam hapruje, ale zážitek mi to nekazilo, ten vážnější nádech mi nevadil… Jen tedy ve srovnání s tímhle se stupeň zábavy převýšil na stranu Emmericha. A to díky právě té zábavě a hlaškám, který byly podle mýho gusta a lepší oproti Olympusu + velký faktor zábavy byla umocněna atmosférou plného sálu na Andělu.

na příspěvěk reagoval Wacoslav1

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Mikei

Fakt ne fakt mi to přišlo strašně nevtipní jedna WTF scéna za druhou trapárna. Nevim, ale už mě fakt takovýhle filmy neberou. A to mi akční komedie nevadí miluju Expendables 2 to je moje krevní skupina a to byla taky víceméně parodie, ale tam jsem se smál to byly hlášky co byly dobrý. Pobavil mě Arnold v Konečný to bylo taky hodně odlehčený asi je to tím, že mám vstah k těm starým akčním hrdinům no. Tatum, Foxx a všichni další z tohohle filmu jsou mi ukradený. Možná to bude i tím. Jinak koukal jsem, že si hodnotil i Olympus 4* v poho. Hele na Olympus kde kdo nadává jak se bere hrozně vážně, ale i tam měl Gerard Butler perfektní ironický suchý hlášky kterým jsem se zasmál. Tady jsem se fakt nesmál bohužel...

na příspěvěk reagoval Mikei, vegetol.mp

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Mikei

Však já vám to neberu. Pokud vy budete respektovat můj názor nemám s tím vaším problém. Jak už jsem psal jinde nejsem žádný zžíravý kritik blbý filmy mi nevadí, ale extrémně blbý to už jo :-)

na příspěvěk reagoval Mikei

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Ouwen

Ona je to cílená parodie jako v pohodě na to jsem přistoupil, ale fakt mě to vtipný nepřišlo jinak, ale co se Channinga Tatuma týče tak víš, že ho nemusím, ale tady nebyl určitě nebyl nejslabším článkem nějak mi ani nevadil. Spíš to bylo celý hrozně cool hrozně vtipný za každou cenu teroristi se chovali jak banda dementů kterým bych obsazení bílýho domu neuvěřil ani na minutu. Jo a na ten krvavej nářez a masakr z Olympusu taky zapomen PG 13 to dojebává uplně celý je to takový vyměklý prostě parodie no, ale nepovedená. víc v mém obsáhlém komentu :-)

na příspěvěk reagoval Ouwen

Mikei

Mikei (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

A mně nepřekvapuje, že se to zrovna Tobě nelíbilo. :) Věčnému a iracionálnímu kritikovi. viz Pacific Rim. Naštěstí si to většina sálu užívala; protože si to ten film zaslouží.

na příspěvěk reagoval Wacoslav1

Ouwen

Ouwen (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Myslím si, že u takového žánru/námětu nemá humor, co dělat. Opravdu mně mrzí, že Olympus není v červeném bodě, je to ukázkový akční nášup, sice se akce odehrává ve tmě, ale je to přehledné, navíc hláškující a drsný hrdina, slušní záporáci, nevím co lidi chtějí víc. Jdu na White House Down (eště jsem neviděl) a jak je to nadhodnocené, to nechápu! Film, který je z tvých slov o ničem :D 

na příspěvěk reagoval Wacoslav1

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Ouwen

Ale kurevsky nadhodnocenej!!! aspoň teda z mýho pohledu. Ale závidím těm co si to užili (je jich většina asi jsem opět a prostě divnej či co) Na poli akce pro mě shit roku to ani Die hard 5 nebyl takhle špatnej a to je co říct. Prostě Olympus si u mě drží ještě o něco pevněji jasných 5* a zvysoka kašlu na to co si o tom kdo říká :-) PS že už se to stihlo protlačit do červený jsem očekával. Na týhle databázi mě to opravdu nepřekvapuje :-)

na příspěvěk reagoval Ouwen, Mikei, Wysch

Související novinky

Underworld míří do Prahy

Underworld míří do Prahy

16.05.2015

S filmovou sérií Underworld to po třetím díle vypadalo bledě, ve čtyřce se ale vrátila Selene s tváří Kate Beckinsale (Letec) a zase bylo dobře. Není tedy divu, že se věčný boj upírů a lycanů chystá… (více)

Nej filmy roku 2013 dle ČSFD.cz

Nej filmy roku 2013 dle ČSFD.cz

29.12.2013

Seznam nejlepších filmů roku 2013 dle ČSFD.cz si můžete nechat zobrazit ve specifičtějším výběru Žebříčků, a to i zvlášť pro jednotlivé žánry. V celkovém žebříčku divácké líbivosti vedou s úžasnými… (více)

Terminátor: Hledají se Connorovi

Terminátor: Hledají se Connorovi

14.12.2013

Už teď je jasné, že pokračování robotí ságy pod názvem Terminator: Genesis bude obsahovat i cestování v čase. Vyplývá to z postupně se rýsujícího obsazení: role Johna Connora byla chvilku spojována s… (více)

Gerard Butler po Bílém domě zachrání Londýn

Gerard Butler po Bílém domě zachrání Londýn

31.10.2013

Na začátku roku vypadal souboj dvou letošních „Smrtonosných pastí v Bílém domě“ jako rozhodnutá záležitost. Emmerichův White House Down měl vyšší rozpočet, komerčního tahouna Tatuma v hlavní roli a… (více)

Reklama

Reklama