Režie:
Peyton ReedKamera:
Jeff CronenwethHudba:
Marc ShaimanHrají:
Renée Zellweger, Ewan McGregor, David Hyde Pierce, Sarah Paulson, Tony Randall, Ivana Milicevic, Rachel Dratch, Jack Plotnick, Melissa George, Lynn Collins (více)VOD (5)
Obsahy(1)
Úspěšná spisovatelka Barbara Novak (Zellweger) se stane terčem cynického, ale neodolatelného playboye Catchera Blocka (McGregor). Po eskapádě dvojsmyslných žertů a rafinovaných schůzek překvapí vás i sami sebe nečekaným rozuzlením. (Bontonfilm)
Videa (1)
Recenze (271)
Jednoznačně zklamání. Renée s Ewanem potřebovali asi nutně na nájem, jinak si nedovedu vysvětlit jejich účast v této taškařici. Nenápadité, nevtipné, tvůrci si dali záležet pouze na dobových interiérech, kostýmech a vizážích. A to byl také jediný důvod proč můj palec, připravený od dvou třetin filmu na tlačítku "power", otálel až do konce. ()
Ten, kto pochopil, že kvalitné herecké duo a zámerná afektovanosť vsadená do pastelov a lacného scenára, založeného na boji medzi pohlaviami je len hyperbolou na klasické romancy, automaticky dá vyššie hodnotenie. Naozaj ide o celkom fajn nápad pobaviť cez gýč, lepkavé povrchné dialógy a farebné pozlátko. Vďaka za to, že sa to nezvrhlo do muzikálu. ()
Down with Love sa odohráva v 60. rokoch a v štýle romantických komédií tej doby je tiež snímka natočená. Roztomilá zápletka, pôvabné dialógy, čarovne gýčovité kulisy, veľa jemného situačného humoru a nakoniec aj skvelé herecké výkony. Ewan McGregor v úlohe neodolateľného a sebavedomého novinára, si každú komickú scénu vyložene vychutnáva. Renée Zellweger, pre ktorú nie je žáner romantickej komédie žiadnou neznámou, dokáže očariť okrem krásy aj dialógovými scénami (za zmienku stojí hlavne jej trojminútový monológ ku koncu filmu bez jediného strihu). Kostými sú dokonalé, ba až prehnané, ale tak sa skutočne obliekalo v 60.rokoch minulého storočia. I keď je to romantická komédia, film som nebral ani ako romantický, ani ako komédiu (i keď vtipný je), ale užíval som si zápletku a krásne kulisy, kostými, automobily, hercov a ďalšie oku lahodiace veci. ()
Hezký nápad, poněkud křečovité zpracování. 1) Crazy komedie upachtěně tlačí na pilu, což je místy až nudné. Kromě toho hlavní klad filmu, jeho vizuál roku 1962, pro mne není příliš důležitý._____ 2) Ale svižné to bylo, to ano._____ 3) Komentátor Oskar**** přesně uvádí, proč mě film příliš neoslovuje. Vyžaduje totiž "důvěrnou znalost parodovaného subjektu", tedy vztahových komedií z 50. a 60. let. Protože takových filmů znám málo, neumím ocenit ani jejich parodie._____ 4) Přitažlivý 32letý Ewan McGregor (svůdce Catcher Block) a příjemný 44letý homosexuál David Hyde Pierce (Peter MacMannus) taky udělají své a tak nakonec the ultimate catch has met his match. ()
Dokonalou iluzi lesku a slávy šedesátých let vytvářející umělá retrokomedie o souboji pohlaví...ehm, genderů jsem samozřejmě myslel, vy rozkošná feministická drůbotino;) Vyvedená pěvecká čísla ve spojení s poněkud lacinými lechtivými narážkami a dvojsmysly, které v preciznosti svého dobového zasazení působí jako z jiného (dávno minulého a pěkně podivného) světa a momenty, v nichž si film líbezným způsobem tropí řiť ze svých inspiračních zdrojů (a ze sebe samého) nicméně působí trochu zvláštně a... nesprávně, to je asi to slovo. Ano, efektní nástup Ewana McGregora na scénu a zrzavá Renée jsou rozbuškami pro exploze diváckého nadšení, ale celkové vyznění je tak nějak neuspořádané a rozpačité. Ani nevím, jestli bych se chtěl podívat znova a přitom se mi to líbilo...co s tím? Asi 70%. ()
Reklama