Reklama

Reklama

Sedmá rota za úplňku

  • Francie La 7ème Compagnie au clair de lune (více)
Trailer

Obsahy(1)

Tentokrát jsou Tassin, Pithivier a Chaudard v civilu a jejich dobrodružství začíná v roce 1942 na okupovaném území Francie. Tassin a Pithivier přijeli na návštěvu ke svému bývalému veliteli Chaudardovi. Plánují báječný společný odpočinek, který rozhodně nebude mít nic společného s válkou. Při první příležitosti se však zamotají do tajné akce a už jim nezbyde nic jiného, než se pro Francouze stát hrdiny odboje a pro fašisty nebezpečnými teroristy. Sedmá rota za úplňku je volné pokračování veleúspěšných francouzských válečných komedií Kam se poděla sedmá rota? a Návrat sedmé roty. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (126)

Radek99 

všechny recenze uživatele

Ani třetí pokračování slavné francouzské bláznivé převlekové válečné komedie neztratilo glanc a v rámci tak specifického filmového subžánru patří k tomu výrazně podařenějšímu. Francouzi jsou prostě na utahování si ze svého protinacistického odboje vysazeni a i pro nefrancouzského diváka je to, byť nenáročně, zábavné... ()

Terva 

všechny recenze uživatele

Již třetí setkání z trojicí vojáků ze Sedmé roty, Pitiviérem, Tassinem a nadrotmistrem Chaudardem. Tentokrát jsou již v civilu, ale válka ještě neskončila. Pitiviér ( Jean Lefebure ) a Tassin ( Henri Guybert ) přijedou na návštěvu za " šéfem " Chaudardem ( Pierre Mondy ) do jeho rodného města. Heslo : Miluju jen tebe, polní kvítku, rozjede škálu nedorozumění, která naše hlavní aktéry zavede až do sfér teroristické sítě. Komedie je na stejné úrovni jako dva předcházející příběhy. DIALOG : TASSIN - Měli bychom myslet na jídlo. PITIVIÉRE -Ano, šéfe, má pravdu. CHOUDARD - Hm, hmmmm, ehmm. ()

Reklama

classic 

všechny recenze uživatele

Siedma rota zo 106. spojovacieho pluku, nielenže konečne [úplne úspešne] dospela do finále, ale zároveň si taktiež trochu i napravila pošramotené renomé z predchádzajúceho dielu, kedy tentoraz danému titulu naprosto dominovala akási »dvojznačnosť«, čo som iba s otvorenou náručou uvítal. • A síce teraz na plné ústa nevravím, že by mi boli zrovna títo «vojnoví hrdinovia» v zložení týchto protagonistov: Chaudarda, Pithiviera a Tassina; akosi povedzme, že príliš [ne]sympatickými, ale zase nemôžem ani celkom potvrdiť, že by mi vskutku cezpríliš prirástli ku srdcu, teda najskôr len niečo medzi tým, čo by bolo v podstate v priamom súlade s aktuálnymi náladami, ktoré sú naozaj dosť pozoruhodným spôsobom nadštandardné. • Skrátka, aktuálne motto by mohlo znieť práve nejako takto: „Mali viac šťastia, než rozumu,” na základe čoho vlastne režisér Lamoureux postavil i daný príbeh o »francúzskom odboji« v okupovanej, francúzskej zóne, ako na začiatok rozvíjajúcej sa línii udalostí, ktoré ozaj zaujímavými postupmi naberali na čoraz väčšej spádovej dynamike, súčasne aj akejsi nočnej estetike, kedy si snáď tieto postavy ani pomaly nevideli na špičku nosa; alebo proste nočné zábery sa vyznačovali mimoriadne nízkym osvetlením daných postáv, čím sa de-facto dosiahla vysoká miera autenticity. Bolo by zrejme minimálne aspoň veľmi zvláštne, ak by boli títo všetci účinkujúci, na čele s Gestapom, v nočných scénach, zreteľne osvetlení, čo sa našťastie neuskutočnilo, ale zasa nemôžem poprieť ani to, že som sa vtedy nevedel v dianí vôbec orientovať, čo podľa mňa nebolo možné ani v naprostom reáli, a tak tým pádom sa režisérovi podarilo vytvoriť čosi nadčasového, čo mi rozhodne utkvelo v pamäti, aj keď som paradoxne nemal veľký prehľad o tom, čo sa vlastne pred mojim zrakom odohráva, a myslím si, že to netušili ani daní protagonisti, čo vari automaticky vytváralo ďalší rozmer - extra naviac. • Jednoznačne z mojej strany smeruje na posledný diel «spojárskej trilógie», podstatnejšia chvála, keďže na rozdiel od svojho nedopečeného predchodcu, som mal väčšieho zdania, že celkové dianie bolo oveľa viacej prehľadnejšie a zrozumiteľnejšie, a to ani nehovoriac o ich »hrdinských zásluhách«, ku ktorým sa totižto dostali, ako slepí k husliam; a mimochodom to je na tom to najlepšie = V Ž D Y  sa  S T A N E  to, čo N A J M E N E J  O Č A K Á V A Š ? ()

sud 

všechny recenze uživatele

Všechny sedmé roty jsou přibližně stejné kvality. Tím myslím stejně dobré. Tady prospělo to, že hrdinové sundali uniformu a získali civil. Film je plný převleků, nedorozumění zkrátka typického Francouzského humoru. Spoustu humorných scén (Tassin u Chaudarda ve sklepě, převlečení v kapli za Anglické piloty, šéfova "práce" na lodi). Zkrátka série o sedmé rotě je pokaždé zárukou dobré zábavy. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Docela pohodova klasicka francouzska valecna komedie, ktera uz dneska neni nijak zvlast vtipna, ale prijemne se na ni diva a ma hodne sympaticke hlavni hrdiny. Zapletka je samozrejme postavena na spouste nahod a omylu, ale je docela v pohode a nenudi. Hodne se mi libila hudba. Neni to nejlepsi dil o sedme rote, ale presto to je na 4* a dustojne zakonceni osudu trech spojaru. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (8)

  • Rybářský člun je vybaven motorem Baudouin DK, ale tento typ motoru se vyrábí až od roku 1949. Navíc elektrický panel na lodi pochází ze 70. let. (Jan.Kanak)
  • Chaudardovo křestní jméno v prvních dvou filmech je Louis. Na čelní straně jeho železářství však můžete vidět, že se nyní jmenuje Paul. Stejně ho oslovuje i jeho žena. (Jan.Kanak)
  • Když Gaston Gorgeton veze velitele Gillese náklaďákem, zastaví se před depem Primagazu, nad nímž je nápis „Nicoll“, ale tato společnost byla založena až v roce 1956. (Jan.Kanak)

Reklama

Reklama