Režie:
Jim MickleKamera:
David LanzenbergHudba:
Jeff GraceHrají:
Boyd Holbrook, Michael C. Hall, Bokeem Woodbine, Cleopatra Coleman, Rudi Dharmalingam, Sarah Dugdale, Billy Otis, Juan Carlos Velis, Martha Girvin (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Policajný dôstojník z Philadelphie bojuje s celoživotnou posadnutosťou, aby vystopoval tajomného sériového vraha, ktorého zločiny vzdorujú vysvetleniu. (dixx)
Videa (1)
Recenze (189)
Dokud se film pohybuje v rovině thriller - krimi, je všechno v pořádku a funguje to. Ovšem jakmile to začně přecházet do sci-fi - mystery, už to není ono, něco tomu chybí a kouzlo se ztrácí. Finální rozuzlení pro mě postrádalo "wow efekt", film najednou končí a máte pocit, že jste se dodívali na něco jinýho, než na co jste se dívali na začátku. Nevím, jestli to byl záměr, ale úplně se to nepovedlo. ()
jeden z těch filmů,který na ty necelé dvě hodiny celkem pohodlně zabaví,nicméně tak za půl roku,pokud si budu pročítat zpětně svoje komentáře,budu matně tápat v paměti co,že to vlastně bylo.Samotná idea je ok a první třetina je opravdu povedená se solidní atmosférou,ale jak se začne hrát s časem přestane to trochu (byť ne úplně) dávat smysl.Vidět to tak před 10-15 lety,mohl jsem být nadšený,podobně jako jsem byl u Loopera,nicméně dnes je to "jen" lehounce nad průměrem...60% ()
Tenhle film se rozjede jak vlak, ve kterém se pohodlně usadíte a pak s hrůzou zjistíte že zastavuje v každé malé řiti a do cíle se už jen plouží. Z počátku parádní atmosféra se postupně vytrácí, což je veliká škoda. Frekvence i tak dál zůstává jedním z nejlepších filmů o cestování časem a časových paradoxech... Na druhou stranu, takových snímků se příliš netočí a rozhodně to nepovažuji za ztrátu času, naopak. Holt nemůžeme pokaždé dostat Upgrade. Páteční Netflixové filmy jsou zatím sázkou na jistotu. ()
v měsíčním světle (v originále "In the Shadow of the Moon") dává mocný vzkaz o kořenech nenávisti a nebezpečí, které z toho plyne pro společnost. Nenechte tento film dlouho ve stínu. Politické téma nemusí být pro každého jeho šálek kafe, ale zápletka je zajímavá. Tento thriller má prvky z jiných žánrů jako sci-fi, akční, noir, mysteriózní, nebo je prostě jen sociálním komentářem. ()
Pointa filmu je zcela upside down, jelikož tvůrci v podstatě propagují to, proti čemu v jádru brojí. Názorově zcela zcestné a jakési mylné přesvědčení o "vyšším dobru" se nedostavilo. Řemeslně vůbec ne špatné, atmosféra první poloviny ucházející- těšil jsem se na starou dobrou noir krimi a dostal jsem rádoby morální apel na "right thinking" (jaká to ironie). Zahozený a nevyužitý potenciál prvních 40min dost zamrzí- role Boydovy v pršiplášti ala Blade Runner sedla. Ale jinak nepochybuji, že praví "demokraté" u závěrečné pointy chrochtali blahem. ()
Galerie (2)
Photo © Netflix
Zajímavosti (5)
- Na začiatku, v roku 1988, počúvajú Locke (Boyd Holbrook) a Maddox (Bokeem Woodbine) v rádiu komentár basketbalového zápasu. Hlásateľ hovorí, že Philadelphia prehrala s Atlantou 103:101. Zápas medzí týmito tímami s rovnakým výsledkom sa konal 14. apríla 1988. (m.a.t.o.)
- V 40. minúte je vidieť vnútro obchodu s potravinami s americkými vlajkami a filadelfskými novinami. Potom sa záber presunie na pohľad na obchod so zmiešaným tovarom na druhej strane ulice, Jamestown Milk. Ide o torontský obchod na ulici Parliament Street neďaleko ulice Wellesley. Následná návšteva cintorína Lockom (Boyd Holbrook) s jeho dcérou sa natáčala o niekoľko blokov ďalej. (m.a.t.o.)
- Lockova (Boyd Holbrook) manželka nosí v úvodných scénach tričko s nápisom Pottstown. Režisér Jim Mickle sa narodil v meste Pottstowne v Pensylvánii. (m.a.t.o.)
Reklama