Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

V posledních letech vlády královny Viktorie je Londýn sužován „Dotčenými“ – osobami, většinou ženami, u nichž se náhle projevily nadpřirozené schopnosti. Některé jsou okouzlující, jiné velmi znepokojivé. Mezi ně patří i tajemná a rázná vdova Amalia Trueová (Laura Donnellyová) a geniální mladá vynálezkyně Penance Adairová (Ann Skellyová). Stěžejní představitelky této nově etablované třídy vezmou svůj osud do vlastních rukou ve snaze zajistit prostor těm, pro něž v historii, jak ji známe dnes, není místo. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (32)

Milano33 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ďalší výdatný seriálový zážitok od geniálneho Jossa Whedona. Aj keď musel predčasne opustiť tento projekt, jeho vízia sa naplnila. Jeho rukopis je citeľný z každého jedného záberu a najviac som to pociťoval práve pri takých komornejších a pohnutlivejších pasážiach. Joss si zase obhájil post najviac kreatívneho a inovatívneho tvorcu, keďže zase skombinoval niečo, na prvý pohľad nezlúčiteľné. The Nevers je možno kuriozitou, ale svojim bizarným spôsobom je skryte geniálnym počinom. A nespočetnekrát si show obhájila funkčnosť fikčného sveta, i neobvyklú žánrovú zmesicu. Alternatívny Londýn odetý vo viktoriánskom šate vytvára originálne a neokúkané prostredie. A táto alternatívna história definovaná steampunkom, čiže parnou dobou, sa báječne pohybuje na pomedzí Sci-Fi a Fantasy, čo je síce také mdlé a matné, ale účelné a zámerne, keďže to účinne vytvára mysteriózny charakter sveta. Zatiaľ som približne na takých 85%-ách. Joss Whedon už mal za sebou určite lepšie seriály (Buffy, Angel, Firefly) a kvalít jeho prvotných skvostoch The Nevers nedosahuje, ale že za nimi vyslovene zaostával, by som takisto netvrdil. ()

blackJag 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"ĎÁBEL NA SEBE UMÍ VZÍT MILOU TVÁŘ." Pořádně jsem se na tom zabavil až při 6díle, kdy je divák naprosto zmaten (sám jsem si kontroloval, jestli jsem omylem nezabrousil do jiného seriálu). Ne že by to bylo celé špatné nebo vyloženě nudné, ale bůhvíjak hitové mi to stejně nepřišlo. Stáhnout obsah do čtyř dílů bych považoval za účinně blahodárnou kůru. ()

Reklama

Martrix 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Už od první epizody mě svým světem dokázal Whedon zaujmout. Přestože je v seriálu převážně ženské obsazení, nešlo si nevzpomenout na postavy z Firefly. Postava Amalie jakoby kopírovala kapitána lodi, bývalého vojáka, který nikdy nejde daleko pro ránu a spíš než etikou, se řídí srdcem. Máme tady i křehkou, ale velmi schopnou mechaničku, vynálezkyni, také postavu která je napůl blázen...nebo taky ne... . Tím neříkám, že se Whedon vykrádá, ale spíš že se ve Viktoriánkách vrátil k tomu, čím si získal spoustu fandů. Takový potenciál tento seriál ale nemá. S každou další epizodou totiž ubývá zábavy a zvolňuje tempo, což vyvrcholí v šesté epizodě, kdy tvůrci přehodili výhybku a vybalili na diváka půlhodinku čistého sci-fi. Mě osobně se tím vůbec nezavděčili, protože bych si vystačil pouze s tím intrikařením ve fantasy kabátku. Přesto se na další řadu podívám. Už jen protože mě zajímá, jak moc se dá tak slibně rozjetý seriál pokazit, resp. jestli se to stane. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Z tejto minisérie normálnemu chlapovi začne vytekať feminizmus z uší. Potešil iba záverečný diel, ale aj to bolo dosť málo na to, aby to celkový dojem aspoň trochu zlepšilo. Po celý čas nudné a mix všehochuti bol v tomto prípade iba na škodu. Za niečo tu stála iba výprava, ale aj tú by som si vedel predstaviť lepšie. Na mňa až príliš uhladené a čisté. Podpriemer. 40/100 ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Partička krutě pozitivních, emancipovaných viktoriánských supervulv bojuje za lepší superzítřky se zkurvenými konzervativními šovinisty, méně kladnými supervulvami a nějakými plešouny se svraštělými xichty. Slizák Džoš v marné snaze o udržení se v hlavním proudu prostě naházel do generátoru náhodných pomatených pičovin slova „Viktorie“, „PMS“, „Feministka“, „Homix“, „Londýn“, „Slepičí úlet“, „BLM“ a „Den nezávislosti“, přičemž výsledný přitroublý pipinkovský guláš s jednou až dvěma silnými či šokujícími scénami na díl by býval byl se zatnutými zuby do krku nějaké sufraštětky jakž takž přežitelný, nebýt toho opravdu megadebilního až nesvéprávného vyústění do žumpy céčkové pavědecké fantasmagorie. ()

Galerie (90)

Reklama

Reklama