Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Snímek se odehrává o silvestrovské noci v bývalém hollywoodském grandhotelu, který nyní prochází těžkými časy. Zachycuje groteskní útrapy Teda (Tim Roth), smolařského hotelového poslíčka. Ten při své první službě prožívá trpkou noční můru, když ho čarodějnice, které mají slet v novomanželském apartmá, požádají o pomoc. Všechno se ještě zhorší, když omylem doručí led do špatného pokoje a ve vskutku špatný čas se tak stane svědkem domácího násilí. Následně pošetile přistoupí na gangsterovu prosbu, aby mu v době jeho nepřítomnosti dohlédnul na děti. A aby toho nebylo málo, stane se v závěru noci rozhodčím strašlivé sázky. Bruce Willis, Madonna, Jennifer Bealsová a Antonio Banderas excelují v hlavních rolích této netradiční povídkové komedie, která je dílem čtyř režisérských hvězd - Allison Andersové, Alexandra Rockwella, Roberta Rodrigueze a Quentina Tarantina. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (738)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Tak takto to vyzerá, keď sa v USA stretnú štyria nezávislí filmári a každý z nich zrežíruje jeden diel kolekcie, ktorú potom vydajú pod spoločným titulom. V roku 1995 Allison Anders, Alexandre Rockwell, Robert Rodriguez a Quentin Tarantino prispeli každý svojou epizódou do poviedkového filmového quarteta "Štyri izby" (Four Rooms). Vďaka nim som zhliadol štyri príbehy zo silvestrovskej noci, ktoré sa odohrávajú v jednom hoteli v Los Angeles. Odštartovala to Allison Anders snímkom s názvom "The Missing Ingredient", potom nastúpil Alexandre Rockwell so svojim "The Wrong Man", po ňom zatlačil na pílu Robert Rodriguez a jeho "The Misbehavers" a korunu tomuto projektu nasadil Quentin Tarantino s epizódou "The Man from Hollywood". Ja som sa pri tom po celý čas dosť dobre zabával, preto dávam "Štyrom izbám" štyri hviezdičky. **** ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Vysloveně slabá záležitost. Nenápaditý povídkový výkřik do tmy, který tehdy stejně jako dnes upoutával jen hromadou známých (nikoli zajímavých) jmen pospolu. Na úvod tu máme moment z čarodějnického sabatu, Madonna provokuje, Ione Skye ukazuje prsa a Valeria Golino je sice povědomá tvář, ale dneska už ji nikdo nezná jménem... a tahle skupinka spolu nedokáže vůbec nic. Naprosto nic. Pokračujeme storkou o tom jak se dvojice baví tím, že nechává do svých sexuálních hrátek nahlédnout pikolíka, a ano, Jennifer Beals byla a je sexy, ale nic víc. Po té se staneme svědky Rodriguezova prequelu ke Spy Kids. Ok. A závěr? Ten se nás snaží přesvědčit slovy samotného Quentina o tom, že Čtyři pokoje nejsou úplný bullshit, ale drží pohromadě. Což je ten největší omyl. ()

Reklama

Bachy 

všechny recenze uživatele

Bože, to byla ujetina. Tim Roth je příšernej a hroznej. Mám ho jako herce rád, ale tahle role je zmršená už scénářem. Moc přehrává a vše je moc přepísklé, možná je jen dobře, že můj oblíbenec Buscemi roli odmítl. Všechno zachraňují poslední dvě povídky. Rodriguezovo je naprosto bez chybičky. Ta Tarantinovo nemusela mít až tak natahovanej úvod, to bylo opravdu zbytečné. Nápad se mi hrozně líbil, ale přišlo mi to dost zmršené. Být jen poslední dvě povídky, tak dám 4 hvězdy ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Škoda, že první dvě povídky jsou o tolik slabší než kousky Tarantina a Rodrigueze. No dobře spíš by sedělo slovo průměrné, Roth se v nich moc pitvoří a téměř nic se v nich neděje. Naštěstí jsem od nich nečekal žádné zázraky a bral je jako takovou nutnou představovačku než přišla akční smršť s uhlazeným Banderasem a nahláškovaný závěr s ukecaným Tarantinem. Jako Quentinův fanda jsem si poslední kousek vážně užíval, možná stějně jako on sám. Tuna narážek, beztak hodně improvizované monology (pardón monolog) na jeden záběr a bezchybná choreografie. Ta čtvrtá hvězda je prostě za to, jinak ji obhájit neumím. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Co to jsou Čtyři Pokoje? Velmi svérázný herecký koncert geniálně šíleného Tima Rotha nebo pásmo čtyř příběhů VELMI rozmanité kvality? Bohužel obojí. Bohužel proto, že první příběh je naprostým kýčem o ulítlém sabatu (byť přítomnost Valerie Golino a Marisy Tomei pomáhá;)) a druhý je jakousi podivnou psychohrou, jejíž jediné pozitivum je (kromě Rotha) skrz Jennifer Beals podaný důkaz o tom, že osmdesátá léta byla vizážistické Zlo...ale proč se divit, projděte si filmografii Rockwella a Andersové (nebo naopak, výsledek to nezmění:)). Naštěstí je tu ještě druhá polovice, jejíž první polovině;) vévodí "obrazová poetika Roberta Rodrigueze", a u které se prostě nejde nesmát. A pak přijde finále, které dává tušit, že první dva režiséři byli druhými dvěma sprostě použiti jako předskokani a ne jako rovnocenní partneři. Tarantinův příspěvek je jako obvykle poctou něčemu, co jsem nikdy neměl šanci vidět (ale hrál v tom prý Steve McQueen a prý to byla klasa), a má to osobitný štýl, který až leze na nervy...ale stejně vás překvapí genialita rozuzlení, nemluvě o Bruci Willisovi, fuckujícím do telefonu snad víc než Mel Gibson. Je mi líto, ale jako celek to prostě nemůže dostat víc než 60% (zprůměrujte si dvě čtyřicítky a dvě osmdesátky). ()

Galerie (89)

Zajímavosti (28)

  • V čase cca 21:45 volá jistý muž na recepci z pokoje 404 a v pozadí je slyšet píseň „YMCA“ od Village People. (Varan)
  • V severoamerických kinech film utržil 4,3 milionu amerických dolarů. (NIRO)
  • V poslední povídce "Muž z Hollywoodu", která trvá 21 minut, zazní slovo "fuck" ve všemožných variacích celkem 193krát. (don corleone)

Reklama

Reklama